Hop til indhold

Recommended Posts

Hun er ikke blot en pige men selveste PIGEN.

 

Hun er sød, forstående, smuk og meget meget mere.

Hun er altid imødekommende og tilpasser sig med det samme til hvad end humør man er i.

Hvis man er respektful over for hende og hendes grænser er det som at bruge 1 time i himmelen.

https://annoncelight.dk/showad/300297

Redigeret af nissehans

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buenaventura skrev, for 6 minutter siden:

En ny bruger, der i sit første indlæg har fundet intet mindre end PIGEN!

Det er jo slet ikke noget, der får én til at bede om sine himmelblå. :roll:

Det er skam helt reelt.

Jeg har dog ikke meget erfaring med den slags så jeg må indrømme at min første oplevelse har været over al forventning med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buenaventura skrev, for 45 minutter siden:

En ny bruger, der i sit første indlæg har fundet intet mindre end PIGEN!

Det er jo slet ikke noget, der får én til at bede om sine himmelblå. :roll:

Læs nu blot alle de andre gode anmeldelser af samme pige….., i stedet for straks at dømme folk ud fra det er første indlæg……, hun er sgu fantastisk :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
klarpådet skrev, for 1 minut siden:

Er hun på nivaeu med Lizbeth, nogen som kan bekræfte det ? For det er min nummer 1 by far ever!

For mig var det første oplevelse med en betalt pige men jeg har ikke i mine 40 år været sammen med en der var mere kærlig og omsorgsfuld.

Jeg er også en lidt romantisk type men jeg var helt blown away.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest matrix
nissehans skrev, 1 time siden:

For mig var det første oplevelse med en betalt pige men jeg har ikke i mine 40 år været sammen med en der var mere kærlig og omsorgsfuld.

Jeg er også en lidt romantisk type men jeg var helt blown away.

apropos blown away, jeg er til deeptroat og owo, eller er det bare et blæs med gummi

Del dette indlæg


Link til indlæg
klarpådet skrev, for 20 timer siden:

Er hun på nivaeu med Lizbeth, nogen som kan bekræfte det ? For det er min nummer 1 by far ever!

Fuldstændig enig, hun er en ener, :wub:  men du kan jo også besøge hende i Ålborg, når hun kommer her på fredag, hvis du ikke kan vente til nytår

Del dette indlæg


Link til indlæg
klarpådet skrev, for 22 timer siden:

Er hun på nivaeu med Lizbeth, nogen som kan bekræfte det ? For det er min nummer 1 by far ever!

Det er to i mit hoved meget forskellige piger. 

Lizbeth der i mit hoved som er meget edging og udforskende nysgerrig sammen med een. Samt vildt frække øjne og enormt meget til stede. Og ik at glemme meget lækker. 

Debra som jeg oplevede som meget mere sexlysten i form af sex sex sex men samtidigt også dejligt nærværende... Og ikke at glemme lækker. 

Synes to dejlige piger. Debra lidt mere tiny end lizbeth men begge virkeligt gode på hver sin måde. Kan se jeg skal til at glæde mig til jul også. Og igen det kan jo være de er omvendt for jer. 

@klarpådet

Tænker du må ud og forsøge selv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...