Hop til indhold

Kittycat23, Kbh

Featured Replies

Skrevet

Hun er en narref****

Umulig at få en aftale i hus med. 

Skrevet

Hun er ægte nok og det var rimeligt nemt at lave en aftale. Det er hendes veninde som man skriver med og som udvælger hvem hun skal mødes med. Det var ikke den bedst oplevelse og virkede som om det skulle overstås så hurtigt som muligt 

Skrevet

havde faktisk en rigtig fin oplevelse med hende... egentligt nok den sødeste og mest velovervejede SB jeg har mødt, men fik aldrig sat mere end ét møde i stand.

Skrevet
Businessman45 skrev, for 18 minutter siden:

Hun er ægte nok og det var rimeligt nemt at lave en aftale. Det er hendes veninde som man skriver med og som udvælger hvem hun skal mødes med. Det var ikke den bedst oplevelse og virkede som om det skulle overstås så hurtigt som muligt 

Har haft samme oplevelse.

Rigtig pæn pige. Men sexen skulle bare overstås. Ingen gentagelse herfra.

Skrevet
TorbenMadsen skrev, for 8 minutter siden:

Hun er en gammel kending fra sugardaters? Eller er det bare samme Nick? 

Ja, jo... hun har haft en pause over sommeren. Men har været ret aktiv tidligere. Direkte fra hestens mund.

Skrevet

Det tager ikke mange minutter at få en aftale. Jeg er endda næsten 40 år ældre og har ikke profil billede. Så er det jo ikke mærkeligt hvis det bliver lidt samlebåndsagtigt.

Skrevet
  • Author

Tak for svar. Jeg tror bare jeg springer over, der er heldigvis mange andre :-)  Hun er trods alt i den dyre ende :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.