Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Julia i dag   https://www.eroguide.dk/wwwroot/images/image_1_34151_39467.jpg

Wauv -  en vidunderlig skøn smuk ung kvinde - blev mødt i døren af en meget smuk ung kvinde i frækt outfit og efter få sekunder fik jeg de første våde intime kys, så "benene var ved at ekse" - og det fortsatte under hele besøget. Hun er meget nærværende, masser af øjenkontakt og total indlevelse med fuld fokus på at servicere gæsten og masser af grin undervejs. 

Jeg havde bestilt CIM som extra og jeg skal love for at det var til "UG og slange" - jeg har stadig ikke fået tørret smilet af mit ansigt. Og jeg skal love for at hun var skøn at slikke - tror der går flere dage inden jeg vasker min mund:-)

Fantastisk ung kvinde, som jeg helt sikkert skal besøge igen - vil lige nævne, at jeg er knap 40 år ældre end Julia, men det mærkede jeg intet til under besøget:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ældre herre skrev, for 9 minutter siden:

Jeg besøgte Julia i dag   https://www.eroguide.dk/wwwroot/images/image_1_34151_39467.jpg

Wauv -  en vidunderlig skøn smuk ung kvinde - blev mødt i døren af en meget smuk ung kvinde i frækt outfit og efter få sekunder fik jeg de første våde intime kys, så "benene var ved at ekse" - og det fortsatte under hele besøget. Hun er meget nærværende, masser af øjenkontakt og total indlevelse med fuld fokus på at servicere gæsten og masser af grin undervejs. 

Jeg havde bestilt CIM som extra og jeg skal love for at det var til "UG og slange" - jeg har stadig ikke fået tørret smilet af mit ansigt. Og jeg skal love for at hun var skøn at slikke - tror der går flere dage inden jeg vasker min mund:-)

Fantastisk ung kvinde, som jeg helt sikkert skal besøge igen - vil lige nævne, at jeg er knap 40 år ældre end Julia, men det mærkede jeg intet til under besøget:-)

Hvad med et link

Del dette indlæg


Link til indlæg

2200 kr for en time + ?? kr for CIM, så er den time vist også i den grad blevet betalt

Men fedt du havde en dejlig time

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roger Rabbit skrev, den 19.9.2021 at 19:23:

Ja - det er hende, hun har en fantastisk krop.

Jeg besøgte Julia i dag kl 12 og må give den “Ældre herre” ret - jeg blev kysset grundigt  igennem…. hun kan et trick med tungen.

Måtte lige et tur på den nærliggende Emmyers og fordøje oplevelsen sammen med den fantastisk smukke unge dame

Del dette indlæg


Link til indlæg
ButterflyMan skrev, for 7 timer siden:

Puha hun er lækker!

Er hun dansk eller udenlandsk? Baltisk?

/B

Hun er Kaukasisk og taler rigtig godt engelsk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...