Hop til indhold
danker

Hvor i Europa skal jeg tage hen?

Recommended Posts

Hejsa

Jeg står og skal vælge et land at holde lidt ferie og samtidig tilbringe tid sammen med en eller flere GPer. Valget er pt på Ungarn.

Vil rigtig gerne høre jeres anbefalinger om hvor man kunne tage hen? Kigger primært efter et sted hvor der er en god balance mellem pris og kvalitet/udseende og valg af piger. Alle erfaringer og anbefalinger har interesse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, for 1 minut siden:

Jeg regner selv med at tage til Warsaw i October. Der kan jeg få en suite på et 5* hotel for det et standart hotelværelse koster i Kbh. Fly med SAS tur/retur koster omkring 1400kr

GP´er pr. time koster fra ca. 150kr og op

Der er flere gode GP´er sider bla: https://www.odloty.pl/en & https://www.roksa.pl/en/advertisements

Har bare ladet mig fortælle herinde at det er mega svært at få aftaler i hus med Gp'er i polen når man ikke kan polsk på de der sider ?

Har du været dernede før og haft held med det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fly til Budapest er 500 kr og hotel er omkring 400-500 pr dag. Timeprisen for GPer virker også til at være halv pris ift. herhjemme. Så der hælder jeg selv mest til i øjeblikket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
klarpådet skrev, for 15 timer siden:

Har bare ladet mig fortælle herinde at det er mega svært at få aftaler i hus med Gp'er i polen når man ikke kan polsk på de der sider ?

Har du været dernede før og haft held med det ?

Det skal jeg ikke udtale mig om det er svært, men der er flere herinde der har landet aftaler med pigerne på de sider. Bare søg efter Polen herinde.

Jeg har et par SB jeg skal besøge når jeg tager til Warsaw

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, for 5 timer siden:

Det skal jeg ikke udtale mig om det er svært, men der er flere herinde der har landet aftaler med pigerne på de sider. Bare søg efter Polen herinde.

Jeg har et par SB jeg skal besøge når jeg tager til Warsaw

Jamen venter spændt på at høre om turen !

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, den 20.9.2021 at 15:39:

Det kan du godt glæde dig til. Den ene er 21 og den anden 23

Nå, hende på 21 sprang fra. Men har fundet en ny på 19 som gerne vil starte med at tage en tur i bio. Dernede har man mulighed for at få sin private biograf det koster kun ca. 130kr

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, den 22.9.2021 at 18:04:

Nå, hende på 21 sprang fra. Men har fundet en ny på 19 som gerne vil starte med at tage en tur i bio. Dernede har man mulighed for at få sin private biograf det koster kun ca. 130kr

Privat biograf? Hvordan det? Hvor henne er det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, den 22.9.2021 at 18:04:

Nå, hende på 21 sprang fra. Men har fundet en ny på 19 som gerne vil starte med at tage en tur i bio. Dernede har man mulighed for at få sin private biograf det koster kun ca. 130kr

Hvordan gik det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, den 18.11.2021 at 16:33:

Hvordan gik det?

Det endte faktisk med en helt anden end hende på 19, jeg mødtes 2 gange med en SB på 20-22år 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...