Hop til indhold
Halløjmedjer

Amy Odense.

Recommended Posts

Dette er en meget skuffende anmeldelse 

https://annoncelight.dk/showad/325210

 

Jeg var er til aften godt liderlig og så Amy's billeder og tænkte wow hende kunne jeg sku godt bruge 1 time med, men det blev hurtigt en skuffet oplevelse. 

Jeg vil sige at billederne nok ikke er hende men er meget tæt på sådan som hun ser ud, så det skuffede ikke. Hun har en tatoo på ryggen men det kan ikke ses på billederne. 

Nå jamen jeg kommer ind til hende og hun er rigtig pæn og en lækker krop. Hun smider tøjet og jeg smider tøjet og ligger mig klar som hun b'er om. Først kysser hun mig på kroppen som faktisk er mega lækkert men efter 1 min så begynder hund at give mig blow. Super Nice og lækkert og den er Max klar til hende. 

Hun sætter sig op og begynder at ridde. Igen øjenkontakt, eftr kort tid hvor jeg rør hendes krop og hendes meget flotte bryster så siger hun at det kan hun ikke lide. Så der bliver det hurtigt ødelagt for mig og så vil hun ikke kysses. 

Nu tænker jeg at den time jeg har købt er spildt for her er der overhoved ingen kemi så det var en kæmpe fejl fra min side af. 

Efter jeg så havde kommet første gang fordi ja man kan da ligeså godt gøre det færdigt så spøger hun om jeg vil have en massage og det siger jeg ja tak til, men igen skuffet. Det blev 100 noget nusse noget som for mig føltes ligeglad. 

Så min anmeldelse af hende hedder

Udsende =8/10

Sex=3/10 

Kommer jeg igen? = nej aldrig igen. Ville ikke engang gå efter 15 min sammen med hende. 

Hvis man er til en som ikke vil have øjenkontakt, kysse eller have berøringer så gå efter hende men ellers så hold jer væk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...