Hop til indhold

Full service !!! from VALHALLA HOUSE

Featured Replies

Skrevet

Full service !!! from VALHALLA HOUSE

Jeg havde booket denne lækkerbisken her ved VALHALLA HOUSE Full service !!!
Full service !!!

Vi aftaler, at jeg skal skrive / txt  10 min før jeg ankommer, men til min store overraskelse er det ikke den aftalt pige i døren, det er Emma, hende kender jeg meget godt, super søde spansk pige.
Er lidt forvirret, og siger at jeg har en aftalt med Full service !!!, hun har så taget en anden kunde, det er dælme dårlig stil !

Men så fik jeg en lille tur sammen med LILLE BLONDINE

LILLE BLONDINE
fik 30 min GFE + owo, meget sød, sjov, dog lidt rutine over det, så 7 ud af 10 til LILLE BLONDINE

Skrevet

3 for det meste vidst og nogle gange 4m tænker om sandsynligheden for at møde en anden enten på vej ind eller derfra må være ret stor . Ihvertfald sådan som jeg husker huset

Skrevet
ims skrev, for 1 time siden:

3 for det meste vidst og nogle gange 4m tænker om sandsynligheden for at møde en anden enten på vej ind eller derfra må være ret stor . Ihvertfald sådan som jeg husker huset

tja, sms lidt med hende efter , der var sket en misforståelse, der var kommet en i en taxi 2 minutter før mig siger hun, det kan jo være sandt. prøvede at så at book en ny tid med hende, men det var ikke muligt,, da hun var booket helt ..................

Så det bliver 0 / 10, tror næsten den er fake.

Skrevet
matrix skrev, 1 time siden:

tja, sms lidt med hende efter , der var sket en misforståelse, der var kommet en i en taxi 2 minutter før mig siger hun, det kan jo være sandt. prøvede at så at book en ny tid med hende, men det var ikke muligt,, da hun var booket helt ..................

Så det bliver 0 / 10, tror næsten den er fake.

Jeg har før oplevet at der var en pige med to forskellige profiler hos Valhalla.

Jeg var forbi to gange og det var sjovt nok den samme pige.  Jeg var ny i det her, så jeg lavet ikke vrøvl.  Men det ville jeg gøre i dag hvis det var.  Jeg syntes nemlig ikke super godt om den pige, som lugtet meget af cigaretter..  

Så det kan jo være en fejl. Eller en pige der lige prøver at få lidt flere gæster..

Skrevet
elwis skrev, for 12 minutter siden:

Jeg har før oplevet at der var en pige med to forskellige profiler hos Valhalla.

Jeg var forbi to gange og det var sjovt nok den samme pige.  Jeg var ny i det her, så jeg lavet ikke vrøvl.  Men det ville jeg gøre i dag hvis det var.  Jeg syntes nemlig ikke super godt om den pige, som lugtet meget af cigaretter..  

Så det kan jo være en fejl. Eller en pige der lige prøver at få lidt flere gæster..

Nej, skulle bare være skredet der fra, men kan se at hun har 2 dage tilbage, så helt booket er hun nok

ONLY 2 DAYS IN ENGESVANG 7442

Så er det jo godt at andre GP giver "❤ GOOD SERVICE is a must for me :wub:

Skrevet

Hendes gamle annonce er slettet

Er er den nye

https://annoncelight.dk/showad/327951

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.