Hop til indhold
Damnation

Skuffende oplevelse ved "DANSK PIKSLIKKER SUTTER OG SLUBRE DIN PIK NU!"

Recommended Posts

Pigen: https://annoncelight.dk/showad/320157
Havde en ustyrlig lyst til et godt blowjob, så jeg tænkte at når hun beskriver sig selv om "...  Jyllands bedste pik slikker", så kunne det nok ikke være helt dårligt. Det kunne det, desværre. 
Jeg ankom til lejligheden, der var relativt rent og nydeligt. Betalte de 500 for megafransk, lagde mig i sengen og lod hende gå i gang. Det var blowjob de første 15 sekunder efterfulgt af handjob. Bad hende om at vende tilbage til blowjob, hvilket hun så gjorde i 10 sek indtil hun gik tilbage til handjob. Måtte heller ikke røre hendes bryster eller andet. Hun blev ved med at give handjob, og da jeg spurgte om ikke vi kunne returnere til blowjob igen sagde hun "ehh, det er jo en quickie" - hvilket aldrig var kommunikeret. Jeg endte med at komme hende i munden efter 5-7 min, som hun så spyttede ud på et papir. Var ude af lejligheden 10 min efter jeg kom ind. 
Desuden beskriver hun sig selv om slank, men dette må jeg desværre også konstatere ikke passer. Lav og erotisk buttet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der må være kamp om kunderne, når der konstant oprettes nye profiler, som enten roser en GP uhæmmet, eller jorder en GP.

Ja, jeg ved godt at denne GP har fået inferiøre anmeldelser, men det lugter langt væk, at der oprettes nye profiler, som starter nye tråde, selv om der allerede er oprettede tråde med de pågældende GP'er.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 1 time siden:

Velkommen til EG @Damnation du er desværre ikke den første der har fået en dårlig oplevelse med hende. 

Brug søgefunktionen øverst til højre til at søge med næste gang ;)

Jeg takker - og det skal jeg huske for fremtiden!

Del dette indlæg


Link til indlæg
John61 skrev, for 1 time siden:

Der må være kamp om kunderne, når der konstant oprettes nye profiler, som enten roser en GP uhæmmet, eller jorder en GP.

Ja, jeg ved godt at denne GP har fået inferiøre anmeldelser, men det lugter langt væk, at der oprettes nye profiler, som starter nye tråde, selv om der allerede er oprettede tråde med de pågældende GP'er.

 

Hvad skulle mit første post ellers være, hvis det ikke er en erfaring fra en 'glædespige'? Skrev bestemt heller ikke, at hun var en scammer eller lignende, bare at min oplevelse ved hende var skuffende :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været forbi. Det mest positive, der er at sige, er at man får lettet trykket. Jeg har i hvert fald aldrig overvejet en gentagelse. Jeg lærte engang i markedsføring, at anprisninger som Byens bedste eller danmarks bedste var indenfor loven, også selvom de er tvivlsomme...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været der.

For et par år siden og der var billederne også, lidt for gamle. 

Betalte dog for en halv time og kan sige, hun kan sutte en pik, noget så godt.  Om det så kun er når man betaler, vides ikke. Alt andet kan jeg kun være enig i. For mig, var det mere sut end knep og havde betalt for knep, med sut. 

Har kun været der en gang og det er der en grund til. Simpelt, hun over sælger sig selv i opslagene. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...