Hop til indhold
Buttlove

Melinda er dejlig

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/278025

Hey you guys

Kan man blive glad i låget af sex? Yes we can :-)

Jeg besøgte Melinda for to dage siden og jeg smiler stadigvæk. Og jeg går rundt med en halv fed ... ved at tænke på hende.

Det var et meget dejligt besøg, hvor jeg blev taget meget kærligt imod af Melinda. Og hun ser bare så hot ud i hendes dress når man kommer, og endnu mere når hun lægger sig nøgen ned på sengen.

Det var faktisk en vild oplevelse den anden dag, hvor jeg blev så tændt, som jeg sjældent har været. Og jeg kunne bare blive ved. Og Melinda stønnede og tog imod kun afbrudt af nogle få ord om vores næste stilling og næste stilling og... det var damm hot. Jeg har aldrig før prøvet, at udnytte tiden næsten fuldt ud fra start til slut og komme så stort et repertoire igennem, som vi gjorde. Vores kommunikation sammen er også bare rigtig god.

Jeg synes også hun er skide sød, når hun indimellem er meget opmærksom på om alt nu er okay når hun giver bj. For jeg kan godt ind imellem give et kraftigt ryk, og så skal hun lige tjekke om jeg er okay. Og YES jeg er okay, det er bare lige når det er vanvittigt godt det hun gør. Så det kan jeg godt grine kærligt af.

Jeg hørte mig selv sige, da vi tog afsked og jeg var på vej ud af døren: "Love you". Og ja, det gør jeg også et eller andet sted.

Så vær rigtig god og kærlig ved Melinda og I vil få en oplevelse, som I vil gå og tænke på længe efter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...