Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Så er det vist tid at bryde min "mødom" i dette forum, for jeg har haft fornøjelsen af at tage en fantastisk pige her for ganske nyligt. Hun kalder sig Malou og man skal lige være opmærksom på at hun tilbyder sig privat & diskret - og diskretion er i højsædet (med det menes begge veje).

Jeg sad en stille formiddag efter at have cruiset rundt i KBH på vej hjem i toget og ledte efter lidt lokalt fisse, for sjoveren var ved at sprænges efter en god ridelektion. Jeg faldt over hendes profil og forelskede mig straks i udsigten til at se hendes EE meloner i aktion, mens hun bliver taget hårdt bagfra. Jeg ringer aftaler at mødes, men af sikkerhedshensyn får man først en del af adressen og dernæst guides du via telefon resten af vejen. Fair nok tænker jeg.

Lad mig sige det lige ud: det der åbnede var en klassisk rødhåret babe iklædt rødt fiskenet...WOW med et ansigt der kunne være taget ud af et modemagasin en god stram krop. Patterne er dog max en stor D-skål og der er lidt strækmærker på maven. Ikke at det gør noget.

Jeg tager 1/2 time for 900 hun kommer ind med lidt pirringsæg og vi starter med en god super god og våd fransk. Der måtte jeg virkeligt fokusere på at undgå at komme, for hun rangerer blandt de bedste indenfor blowjobs. Havde jeg vidst dette havde jeg kun valgt superfransk (ærligt talt).

Jeg slikker hende med lidt finger og jeg kan se hun giver sig hen og kan smage hun bliver godt våd og jeg mærker hun rent faktisk kommer, da hun pludseligt skælver og der kommer lidt sprøjt fra hende. So far so good... Men her bliver det mekanisk... Hun husker pludseligt på at hun skal bevare kontrollen og vi begynder at knalde. Først almindelig missionær, dernæst ridning (ikke hendes bedste stilling) hvorefter jeg vender hende om og knalder hende hårdt bagfra - og se det kunne hun li!!! Der gav hun sig atter hen og vi kom sammen i et kæmpe brøl.

Efterfølgende bliver det en kende forjaget. Jeg får et håndklæde og tørrer sveden af og jeg går. Jeg ser dernæst på uret og forstår hastværket, der var gået næste 90 minutter

Pigen: 8/10 (havde fået ren 10 hvis hun havde haft EE)

Behandling: 8/10 (skal arbejde på sin ridning)

Alt i alt anbefalingsværdigthttp://www.massageguide.dk/profile_gallery.asp?i_ProfileID=14504

Skrevet

Hvordan mener du hun holdte i stand med hendes billeder? For min oplevelse var, som man kan læse under 'Fyn', ikke særlig god, hverken selve akten eller billed-virkelighed imellem. (image og indpakning betyder jo en del)

Anyway, godt du havde en god oplevelse, :)

Skrevet

Har selv besøgt hende hos Afrodites for nogle år siden, og ja: hun er skide sød og ret lækker! Hun har ikke travlt med at smide en ud af klappen; giver sig tværtimod god tid, men at få 1½ time når du kun har betalt forn en ½ - det er da udviddet service..?? :lol::lol:

tak for anmeldelsen - overvejer et genbesøg!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.