Hop til indhold
Pikken 69

Laura77 Aarhus

Recommended Posts

matrix skrev, for 15 timer siden:

Næ, men jeg har tænkt mig at kontakt hende, så må vi jo se.

"Hun" sendte et meget flot foto. Bad hende om at sende et med finger på næsen grundet snydt af andre. Guees what? Hørte ikke mere fra "hende". :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest matrix
Pikken 69 skrev, Lige nu:

"Hun" sendte et meget flot foto. Bad hende om at sende et med finger på næsen grundet snydt af andre. Guees what? Hørte ikke mere fra "hende". :)

ja, desværre er der mange fake annoncer / GP, eller pimps som prøver at sælge mørk chokolade som hvid chokolade :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

matrix skrev, for 22 minutter siden:

ja, desværre er der mange fake annoncer / GP, eller pimps som prøver at sælge mørk chokolade som hvid chokolade :-)

det er en pige der tager telefonen. Efter lidt skriveri i aftes, ringede hun mig op. Jeg var helt overrasket, idet jeg netop havde forventet en fyr/en der lagde på  

Dog har jeg ikke været der endnu

Jeg har nemlig ikke mulighed for besøg foreløbigt.

Redigeret af dklookout
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tv 2
Pikken 69 skrev, for 3 timer siden:

Nok samme billede som jeg fik, helt klart fake :mellow:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg talte med hende over telefonen, og bemærkede at hun har en lidt underlig stemme (rusten eller lidt dyb måske) og da hun tøvede efter jeg opgav min alder (over 50), valgte jeg egentlig at droppe besøget der, og det sagde jeg til hende, altså at jeg respekterede at hun ikke ville mødes med ældre personer - men så blev hun pludselig meget ihærdig og fortalte at hun "kun" havde 3 kunder om dagen, og hvordan andre piger var fuldstændig slidt ned. Da hun så gav mig adressen valgte jeg at sige nej tag, det var et bestemt sted ude i Århus Vest, som jeg ikke har lyst at besøge en fredag aften. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Clint*
dklookout skrev, den 19.9.2021 at 17:16:

det er en pige der tager telefonen. Efter lidt skriveri i aftes, ringede hun mig op. Jeg var helt overrasket, idet jeg netop havde forventet en fyr/en der lagde på  

Dog har jeg ikke været der endnu

Jeg har nemlig ikke mulighed for besøg foreløbigt.

Er det rimeligt at bruge pigens tid på skriverier og snak, når du alligevel ikke har tid til besøg ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Horus skrev, for 31 minutter siden:

Jeg har da besøgt flere derude uden problemer 

Det er muligt. Men kommer ikke i de områder !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Clint* skrev, for 4 timer siden:

Er det rimeligt at bruge pigens tid på skriverier og snak, når du alligevel ikke har tid til besøg ?

Det var planen at jeg ville besøge hende 2 dage efter, altså den 21/09. 

synes virkelig det her Forum er ved at flyde over af ligegyldige kommentarer, der ikke nødvendigvis bidrager med noget som helst til TS efterlysning

har du ikke noget bedre at give dig til?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...