Hop til indhold
PeterN

Nicole Sweet sød, frisk og naturlig ung kvinde!!!

Recommended Posts

Kære alle,

løgene var godt tunge af opsparet lummersovs, men ingen grund til panik så længe der er lækre naturlige unge kvinder som Nicole Sweet i landet.

Aftale om en times besøg fredag formiddag blev truffet dagen forinden uden de store dikkedarer ;-)

Nicole befinder sig i nærheden af Island Brygge og stedet er let at finde / rimeligt diskret!

Jeg bliver mødt af en dugfrisk helt nøgen Nicole i døren, sød frisk og smilende - billederne i annoncen er 100% af Nicole, hvis nogen skulle være i tvivl ....

Nicole er fra starten sød, gæstfri og super imødekommende! For Nicole er skam med på legen, og det virkede bestemt som om jeg fik hende skubbet udover kanten mindst en gang. Advarsel: hun giver godt med lyd fra sig på den mest naturlige og lækre måde mmmmmmmmmm 

Hov hov glemte jeg at nævne at hun giver det mest frække pirrende blowjob man kan forestille sig? haha Nå men det gør hun. (Superfransk til 200,- ekstra)

Nicole er i min optik en smuk ung kvinde som bare er rigtig dejlig at knalde - og doggy med den fyldige bagdel gør det lidt svært for mig at holde tilbage, og det til trods for min "professionelle baggrund" hahaha Altid dejlig at få tømt løgene for lummersovs af en smuk ung skønhed....!

Hun er her et par dage endnu, men det er da muligt hun kommer tilbage .... håber :wub:

Snip - snap - snude

håber mit input kan bruges deruuuude

i cyberspace hahaha :rolleyes:

KH og god weekend

PN :P

 

 

 

 

 

Redigeret af PeterN

Del dette indlæg


Link til indlæg
PeterN skrev, den 18.9.2021 at 12:04:

Kære alle,

løgene var godt tunge af opsparet lummersovs, men ingen grund til panik så længe der er lækre naturlige unge kvinder som Nicole Sweet i landet.

Aftale om en times besøg fredag formiddag blev truffet dagen forinden uden de store dikkedarer ;-)

Nicole befinder sig i nærheden af Island Brygge og stedet er let at finde / rimeligt diskret!

Jeg bliver mødt af en dugfrisk helt nøgen Nicole i døren, sød frisk og smilende - billederne i annoncen er 100% af Nicole, hvis nogen skulle være i tvivl ....

Nicole er fra starten sød, gæstfri og super imødekommende! For Nicole er skam med på legen, og det virkede bestemt som om jeg fik hende skubbet udover kanten mindst en gang. Advarsel: hun giver godt med lyd fra sig på den mest naturlige og lækre måde mmmmmmmmmm 

Hov hov glemte jeg at nævne at hun giver det mest frække pirrende blowjob man kan forestille sig? haha Nå men det gør hun. (Superfransk til 200,- ekstra)

Nicole er i min optik en smuk ung kvinde som bare er rigtig dejlig at knalde - og doggy med den fyldige bagdel gør det lidt svært for mig at holde tilbage, og det til trods for min "professionelle baggrund" hahaha Altid dejlig at få tømt løgene for lummersovs af en smuk ung skønhed....!

Hun er her et par dage endnu, men det er da muligt hun kommer tilbage .... håber :wub:

Snip - snap - snude

håber mit input kan bruges deruuuude

i cyberspace hahaha :rolleyes:

KH og god weekend

PN :P

 

 

 

 

 

Hej PN,

 

Mange tak for fin anmeldelse.  For resten fik du intime kys!

Del dette indlæg


Link til indlæg
PeterN skrev, 1 time siden:

@Where2 ja der var dejlige intime kys ;-)

@Canelo Saul Alvarez eg synes hendes fremtoning stemmer meget godt på billederne. Hun er ikke petit, men har en naturlig erotisk krop......

 

Hej PN

Som altid besvarer du altid diverse forespørgseler jeg stiller. Mange tak for det og god aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...