Hop til indhold

hvad er fair kommunikation før et besøg

Featured Replies

Skrevet

Det her emne handler ikke så meget om bordellerne men mere om de selvstændige piger rundt omkring. Vi har jo igennem den sidste tid diskuteret service/pris/forventniger piger og gæster imellem. Og her nævnes kontakt inden et besøg og efter ofte. Det er faktisk et af de områder som jeg personligt har svært ved at finde en balance gang i ind i mellem.

Utroligt nok skulle man tro, at jo mere seriøs en gæst er jo mere spørger han ind til pigen. Men det er faktisk ikke det jeg oplever. Sådan troede jeg at det ville være i starten. Men jeg oplever faktisk at jo mere seriøs end gæst er jo kortere tid bruger han på en bookning.

Jeg vil meget gerne have en dialog med mine gæster. Og jeg har respekten for at man kan have spørgsmål både omkring mig og hvad jeg tilbyder. Men jeg oplever desværre også at der er enormt mange fyre som egentlig bare ønsker sig en sms Pikspiller og er derfor blevet meget mere kort og afvisende i min vilje til at besvare intime spørgsmål og have en dialog.

Men hvad mener i er rimeligt vi piger besvar af spørgsmål og samtidig levere en god service.

Et andet dilemma jeg ofte har er når jeg modtager forespørgsel pr sms. Jeg sidder jo ikke ved min tlf 24/7 men syntes selv at jeg er god til at tjekke den ofte... men hvor lang responstid må der max være på en henvendelse.

Ofte er jeg nød til at lave en vurdering ud fra hvad der spørges om. Jeg vil jo ikke at mit svar på nogen måde forstyrre min gæst i hans privatliv og mit svar kommer midt i han eks sidder i aftensmaden med sin familie. Men jeg syntes virkelig det er svært. For omvendt så er det jo ofte henvendelser der han om kommende datoer så jeg er jo nød til at formode at man ønsker et svar og har set min vagtplan og derfor ved at når jeg ikke er på - så sidder jeg heller ikke ved telefonen til at svare prompte.

overvejder i aldrig at det ville være en stor hjælp for os piger at i evt skriver et kontakt tidspunkt eller periode så vi har en fornemmelse af hvornår vi må vende tilbage uden at forstyrre jer... eller i det hele taget skriver om dette er ok hvis vi ikke er ved tlf når i kontakter os.

Skrevet

Det er et svært spørgsmål:

På den ene side vil man ikke spilde pigens og sin egen tid (og penge), på den anden side er det jo et menneske man taler med, så jeg har det svært med at være alt for forretningsmæssig.

Men jeg laver aldrig aftaler uden en kort tlf. snak, sms og mail er ok til at etablere kontakten.

Mht. fair svar tid for sms og mails:

Jeg forventer et svar i den annoncerede åbningstid, alt andet er service udover det sædvanlige, I har jo også et privatliv??

Mht. Telefon snak:

Jeg spørger altid kort ind til ydelser og stedet i en sober tone, og det er et stort plus hvis jeg taler med pigen i stedet for en tlf. dame.

Stemmen siger rigtigt meget om mennesket i den anden ende, i hvert fald for mig.

Hun behøver ikke have en sexet stemme, bare hun lyder positiv og imødekommende, og fortæller de vigtige ting såsom priserne på ydelser, hvad hun IKKE er til og hvor og hvornår man kan træffe hende.

Jeg er holdt op med udelukkende at dømme pigerne efter deres billeder, de kan jo manipuleres/være af ældre dato (er selv en fritids fotograf).

Kemi er en underlig størrelse, den skal opleves ikke jagtes eller gennem analyseres !

Skrevet

Er der mange der stiller 100 spørgsmål ?

Mine spørgsmål er ang.

Åbningstid og hvornår et besøg kunne finde sted.

Og nævner de ydelser som jeg kunne tænke mig, for at sikre at hun tilbyder dem.

Hvornår og hvordan du må kontakte dem tilbage, det var måske noget du kunne skrive på din side ?

Hvis det ikke allerede gør :-)

Hvis man skriver en sms så burde man nok skrive hvornår og hvordan man kan kontaktes, som du selv nævner.

Overordnet vil kontakt fra pigens side være ok samme dag, for at kunne tage et møde seriøst.

Der kan selvfølgelig være mange grunde til at hun ikke kan nå det.

Skrevet

Er der mange der stiller 100 spørgsmål ?

Mine spørgsmål er ang.

Åbningstid og hvornår et besøg kunne finde sted.

Og nævner de ydelser som jeg kunne tænke mig, for at sikre at hun tilbyder dem.

Hvornår og hvordan du må kontakte dem tilbage, det var måske noget du kunne skrive på din side ?

Hvis det ikke allerede gør :-)

Hvis man skriver en sms så burde man nok skrive hvornår og hvordan man kan kontaktes, som du selv nævner.

Overordnet vil kontakt fra pigens side være ok samme dag, for at kunne tage et møde seriøst.

Der kan selvfølgelig være mange grunde til at hun ikke kan nå det.

Helt enig, der desværre mange piger der ikke skilter med ydelser og priser, derfor må man da mindst forvente at det er tilladt at spørge herom og at pigen svarer på dette.

God ide at skrive i SMS at hun evt ikke må svare efter bestemt tidspunkt. Har selv 2 mobiler, en til det frække formål, som jeg selvfølgelig ikke SMS'er på under aftensmaden med familien.

Til pigerne, fyldestgørende oplysninger i annoncer eller svar på vores spørgsmål.

Skrevet

Til pigerne, fyldestgørende oplysninger i annoncer eller svar på vores spørgsmål.

Hæ! Så enkelt er det bare slet ikke. ;)

Hvis du vidste, hvor mange mails jeg får med spørgsmål om, hvor jeg arbejder, hvilke dage og andre ting, som jeg udførligt beskriver på min hjemmeside. For som jeg har nævnt tidligere... Mænd er mænd, og de ser billeder af en nøgen kvinde og vupti, så når de ikke længere. Og da slet ikke til al den kedelige tekst. :D

Utroligt nok skulle man tro, at jo mere seriøs en gæst er jo mere spørger han ind til pigen. Men det er faktisk ikke det jeg oplever.

Du har ret, Sisse. Jeg oplever også, at mange af de henvendelser, hvor jeg bruger rigtig meget tid på at svare på alskens ting og sager, aldrig ender med et reelt besøg. Men det gælder dog ikke alle.

Og alligevel sidder man troligt og svarer på alle henvendelser, selvom man godt ved inderst inde, hvilke der er top useriøse og hvilke der ikke er. :)

Det er slet ikke altid, at jeg kan svare samme dag. Nogen gange får jeg det gjort inden for ti minutter, hvis jeg lige sidder med det foran mig, men når man har 2 jobs samtidig med et privatliv at passe, så er det umuligt altid at svare prompte. Det synes jeg så heldigvis altid, at mine gæster har haft forståelse for. :)

Skrevet

Det er slet ikke altid, at jeg kan svare samme dag. Nogen gange får jeg det gjort inden for ti minutter, hvis jeg lige sidder med det foran mig, men når man har 2 jobs samtidig med et privatliv at passe, så er det umuligt altid at svare prompte. Det synes jeg så heldigvis altid, at mine gæster har haft forståelse for. :)

Nikita har du ikke læst tråden om hende kinserpigen der svarede telefonen midt under agten?

I kan da bare gøre lige som hende. Frem med den smarte phone og så svare på mails imens kunden laver arbejdet. Så er der ingen ventetid på svar på mailen når i er på arbejde på klinikken og i har meget mere fritid. :lol::lol::lol::lol:

Og det giver en MASSE omtale på alle de sider der findes ligende denne. Det er gratis reklame :P

Må da være en ren winwin situation for jer :D

Skrevet

Hvis man "bare" skal have lettet trykket, er det vel ikke nødvendigt med den helt store kommunikation, men hvis man søger noget andet - SM, rollespil eller andet, hvor pigen skal involvere sig mere, er det da vigtigt for begge parter, at der har været en god kommunikation - f.eks. pr. mail, hvor ingen bliver forstyrret på dårlige tidspunkter.

Skrevet

Nikita har du ikke læst tråden om hende kinserpigen der svarede telefonen midt under agten?

Haha, jo! Og den morede jeg mig osse kosteligt over. :D Det skulle jeg da have tænkt på. Jeg ville nok bare ikke kunne gøre det, og stadig bevare pokerfjæset. :lol:

Jeg tror, at jeg forbliver ved konceptet med de - til tider - forsinkede svartider. :)

Skrevet

Haha, jo! Og den morede jeg mig osse kosteligt over. :D Det skulle jeg da have tænkt på. Jeg ville nok bare ikke kunne gøre det, og stadig bevare pokerfjæset. :lol:

Jeg tror, at jeg forbliver ved konceptet med de - til tider - forsinkede svartider. :)

HIHI. Ja det kan jo være at nogle kunder ikke lige er så meget til at besøge en kontormus under agten at de forsvinder. Men at læse ud fra kinesertråden er der nogle stykker der syntes det er rigtig fedt.

Skal ikke kunne sige hvad der er bedst.

Men hvis du mener at du har et vinder koncept nu så er det nok bedst at blive ved det. Med mindre kunden ønsker det andet :lol:

Skrevet

Jeg vil faktisk helst kommunikere over mail.

Det har jeg også gjord de ret få gange jeg har besøgt en pige.

Men der er ikke så mange der tilbyder dén mulighed.

Det er f. eks. sjældent muligt på klinikker, har jeg set.

Jeg kan selvfølgelig osse lære at fatte mig i korthed.

Men en SMS er måske lige i underkanten.

Jeg er også i tvivl om hvad det kan få pigen til at tro man er useriøs.

Eller hvad der ellers kan gøre hun føler sig usikker - hhv. ikke svarer på en henvendelse ...

Skrevet

SMS bruger jeg meget sjældent, da jeg synes det tager for lang tid at skrive en ordentlig og fyldestgørende besked - det bliver som regel kun til OK og lign. - ellers ringer jeg bare op.

Hvis jeg vil lave en aftale med en glædespige, ringer jeg kun for at aftale tidspunkt + evt. checke prisen for som regel ½ time, idet jeg på forhånd har studeret hjemmeside, billeder + evt. anmeldelser mv. for at finde ud af, hvad vedkommende tilbyder og serviceniveau. Kan jeg ikke rigtig finde yderligere inf., så må jeg jo ringe og spørge lidt ind til vedkommende og her er vedkommendes stemmeføring (ingen gammel tobakshoste - please) og attitude meget vigtig for om det bliver til noget med et besøg.

Mht. hjemmesider er billeder selvfølgelig vigtige, men der behøver ikke være mere end 3 - 9 stk. (så er det bedre at udskifte dem af og til) og teksten behøver ikke være alenlang med beskrivelser af alt vedkommende tilbyder eller størrelse af dildoer, men bare indeholde de mest basale og korrekte informationer: Alder, vægt, højde, hårfarve, bryststørrelse, tlf. nr., (evt. adresse m. postnr.), vagtplan, beskrivelse af stedet, priser, holdning til sikker sex, mv.

Jeg har tidligere forsøgt at få en aftale i stand med en kendt glædespige (også herindefra) pr. email, som jeg ellers finder er en seriøs kommunikationsform, men hun ville kun have jeg ringede til hende direkte og lavede en aftale - jeg kom så til aftalt tid og sted, men damen var slet ikke klar (mht. opspartling) - måske havde hun ikke forventet jeg ville dukke op alligevel, men jeg blev ihvertfald noget skuffet over hun kunne være så useriøs, men jeg fik da 1 time med hende, men hun levede overhovedet ikke op til min forventninger, hverken mht udseende (selvom hun har mængder af billeder på sin hjemmeside) eller den tilbudte service. Og det er nok desværre generelt - jo længere beskrivelse og jo flere billeder - jo ringere service og jo mere retoucering.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.