Hop til indhold
Fjotte

Betty erotisk massage Aalborg

Recommended Posts

Har igennem et stykke tid kigget på denne annonce Betty, da chocolate massage lød som noget der skulle prøves.

I dag fik jeg så muligheden, rent tidsmæssigt og en aftale blev sat i stand. Det foregår nemt og hurtigt via sms, så ingen problemer.

Vel ankommet bliver jeg modtaget af Betty og hun er endnu smukkere end billederne viser. Efter et hurtigt bad fik jeg først stående, en let tantra berøring over hele kroppen for lige at få både vejrtrækning og puls ned i et roligt tempo. Herefter fulgte så selve tantramassage i blandet chocolate massage og gensidig berøring. Det hele afsluttet med lingam massage. Jeg havde bestilt 90 minutter med tilvalg til 2300 kr.- og de gik forbavsende hurtigt på den gode måde.

Var det så pengene værd? Ja det synes jeg i den grad. Betty er god til at læse dig og har ikke kun et smukt ydre men også et utroligt empatisk væsen. Der var rigtig god øjenkontakt da jeg kom om på ryggen og hun er berøringsvenlig. Stedet er et hus i byen og det er udmærket til formålet, dog var badefaciliteterne lige i det små.

Så alt i alt en rigtig god oplevelse som jeg gerne gentager.

Del dette indlæg

Link til indlæg
freeman skrev, for 2 timer siden:

2300 uden et skrald kut :lol:  ja vi er jo alle forskelige 

Pigerne afregner for det meste i tidsforbrug, så 2300 kr for 90 min nok den høje ende, men vel fair nok.

@Fjotte  fik en god oplevelse , så er den vel ikke længere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fjotte skrev, den 17.9.2021 at 17:29:

Har igennem et stykke tid kigget på denne annonce Betty, da chocolate massage lød som noget der skulle prøves.

I dag fik jeg så muligheden, rent tidsmæssigt og en aftale blev sat i stand. Det foregår nemt og hurtigt via sms, så ingen problemer.

Vel ankommet bliver jeg modtaget af Betty og hun er endnu smukkere end billederne viser. Efter et hurtigt bad fik jeg først stående, en let tantra berøring over hele kroppen for lige at få både vejrtrækning og puls ned i et roligt tempo. Herefter fulgte så selve tantramassage i blandet chocolate massage og gensidig berøring. Det hele afsluttet med lingam massage. Jeg havde bestilt 90 minutter med tilvalg til 2300 kr.- og de gik forbavsende hurtigt på den gode måde.

Var det så pengene værd? Ja det synes jeg i den grad. Betty er god til at læse dig og har ikke kun et smukt ydre men også et utroligt empatisk væsen. Der var rigtig god øjenkontakt da jeg kom om på ryggen og hun er berøringsvenlig. Stedet er et hus i byen og det er udmærket til formålet, dog var badefaciliteterne lige i det små.

Så alt i alt en rigtig god oplevelse som jeg gerne gentager.

tak for din  fortælling  men  hvor er det man  kan  træffe hende har du evt  et  link er hun udlandsk pige 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fjotte skrev, for 19 timer siden:

Hun træffes i Stor-Aalborg. Adressen får du af hende. Link til annoncen er i min anmeldelse, men du får her https://annoncelight.dk/showad/327249.

hej Fjotte tak for dit link

endnu en udlandsk ung kvinde med dårlig engelsk vel sagtens nu du ved ikke hvilken gade hun er i sikkert en ( lånt )  lejlighed 

Del dette indlæg

Link til indlæg
grå skrev, for 7 timer siden:

hej Fjotte tak for dit link

endnu en udlandsk ung kvinde med dårlig engelsk vel sagtens nu du ved ikke hvilken gade hun er i sikkert en ( lånt )  lejlighed 

Hun snakker fint engelsk. Huset ligger ud til en befærdet vej. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fjotte skrev, for 14 timer siden:

Hun snakker fint engelsk. Huset ligger ud til en befærdet vej. 

J en smøje til Møllegade bagved en  frisør    det var ikke særlig diskret der var vist også indgang  til  en  tegnestue elelr lignende og de har vindue derud til den baggård eller smøje

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...