Hop til indhold

Hvordan og hvorledes?

Featured Replies

Skrevet

Jeg har ikke prøvet et thai-sted endnu, og er lidt i tvivl om hvordan jeg skal angribe det. Sagen er at jeg ærligt talt ikke er interesseret i andet end sex, da massage typisk bare giver mig ondt i ryggen og musklerne. Så det med at ligge der og håbe på et handjob er ikke lige det. Er det okay at henvende sig på et sted som det her, og sige at man bare er interesseret i 1/2 eller 1 times normal sex?:

http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=17329

Altså de mange billeder af søde små numser og skjulte ansigter, giver jo klart det indtryk at det ikke er trykken-på-ryggen, der er stedets primære funktion. Men skal man igennem det andet fis først? Jeg vil jo nødigt fornærme nogen og er nok også lidt konfliktsky. Hvad siger Emma Gad om korrekt opførsel for en mand, der ønsker sig at købe sig til en omgang thai-fisse?

Skrevet
  • Author

Ups..

Ved nærmere eftertanke skulle jeg vist have posted det her i generel debat. Jeg beklager og håber det kan overføres der til.

Skrevet

Du kunne jo også overveje bare at tage til et af de "rigtige" thai-bordeller, dem er der jo også mange af! Så slipper du helt sikkert for det dér "massage-fis" som så mange af os andre holder så meget af! :D

Du finder adskillige af disse "wham bam thank you mam" -steder i Øhlenschlægersgade og Dybbølsgade ;)

Skrevet
  • Author

"Du kunne jo også overveje bare at tage til et af de "rigtige" thai-bordeller, dem er der jo også mange af!"

Er der? Jeg syntes kun jeg kan se steder der annoncere med massage på internettet, men måske der de bare ikke online.

"Så slipper du helt sikkert for det dér "massage-fis" som så mange af os andre holder så meget af!"

Okay, det var måske en lidt kedelig måske at beskrive noget som andre syntes godt om :lol: Det glæder mig da at i får en masse ud af det :)

"Øhlenschlægersgade og Dybbølsgade"

Jeg vil gå en tur ned af gade der. Tak for tippet!

Skrevet

Okay, det var måske en lidt kedelig måske at beskrive noget som andre syntes godt om :lol: Det glæder mig da at i får en masse ud af det :)

No worries! :D Jeg har det da også nogen gange sådan, at jeg hellere vil have det på dem mere direkte måde! :lol:

Men det er nu fedt bare at ligge og blive forkælet og langsomt blive pirret/varmet op af en sød pige i en times tid :D

Skrevet

Jeg har ikke prøvet et thai-sted endnu, og er lidt i tvivl om hvordan jeg skal angribe det. Sagen er at jeg ærligt talt ikke er interesseret i andet end sex, da massage typisk bare giver mig ondt i ryggen og musklerne. Så det med at ligge der og håbe på et handjob er ikke lige det. Er det okay at henvende sig på et sted som det her, og sige at man bare er interesseret i 1/2 eller 1 times normal sex?:

http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=17329

Altså de mange billeder af søde små numser og skjulte ansigter, giver jo klart det indtryk at det ikke er trykken-på-ryggen, der er stedets primære funktion. Men skal man igennem det andet fis først? Jeg vil jo nødigt fornærme nogen og er nok også lidt konfliktsky. Hvad siger Emma Gad om korrekt opførsel for en mand, der ønsker sig at købe sig til en omgang thai-fisse?

lige med det sted du har linket til, så tror jeg sagtens at du kan springe massagen over.

Jeg var engang et sted i Struer, hvor jeg ville have massage og håbe på "mere". Men da jeg ankom sagde de med det samme om jeg ikke hellere ville have "anden massage".

Du kan jo altid ringe og spørge, så bliver du jo ikke afvist face 2 face...

Skrevet
  • Author

"Men da jeg ankom sagde de med det samme om jeg ikke hellere ville have "anden massage". "

Hvorefter du selvfølgelig sagde strengt NEJ og forlangte en omgang hård sportsmassage! :lol:

"Du kan jo altid ringe og spørge, så bliver du jo ikke afvist face 2 face..."

Ja, det lyder faktisk som en god ide. Nogle af billederne ser for fristende ud, til at jeg bare vil droppe det :)

Skrevet

"Men da jeg ankom sagde de med det samme om jeg ikke hellere ville have "anden massage". "

Hvorefter du selvfølgelig sagde strengt NEJ og forlangte en omgang hård sportsmassage! :lol:

"Du kan jo altid ringe og spørge, så bliver du jo ikke afvist face 2 face..."

Ja, det lyder faktisk som en god ide. Nogle af billederne ser for fristende ud, til at jeg bare vil droppe det :)

ja hehe, kun massage omkring anklerne :D

altså lige det link du gav, da ser billederne ægte ud, men om pigen så også arbejder der, det ved jeg ikke, men det må man som udgangspunkt formode.

og hvis det er en gang alm. sex du søger, så tror jeg godt at man kan spørge på en diskret måde :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.