Hop til indhold
5Kcentrum

tur til Totalrelaxing

Recommended Posts

Som et par andre der anmelder her.

Så så jeg tilbud hos Stine/totalrelaxing.

Det skal siges det var første gang jeg har været til massage med mulighed for afslutning.

Men til forløb.

Jeg sender en sms og hører om mulighed for 30 min kl xxx..

Får et svar tilbage inden for et par timer- som forventet og jeg bekræfter.

Møder op, hilser pænt og bliver godt modtaget.

snakker med stines lille hund lidt, og så ellers ind.

Jeg får at vide jeg kan lægge tøjet på en stol, samtidig med hun går ind bag et forhæng, og vasker hænder osv- god hygienje er et klart plus - imens jeg får mulighed for at tage tøj af og få lagt mig op på briksen.

Selve massagen- der anede jeg ikke hvad jeg skulle forvente, men blev behageligt overrasket. super afslappende og veludført, god timing med den forvarmede olie samt behagelig temperatur.

Den med de negle der et par gange lister over kroppen er egentlig rigtig dejlig, men var sg lige ved at grine højt flere gange, det gik lige hen over hvor det kilder ret meget på min ryg.

forsiden fik også en fornuftig omgang.

Tiden blev udnyttet godt, og uden hastværk. dvs jeg fornemmede ihvertfald ikke noget stress, til trods for der stod en anden kunde efter mig og ventede i gården. Tiden passede lige på de 30 min.

Tak i øvrigt for ikke at banke på men have fornuft nok til at vide en lukket dør betyder der ER en kunde i forvejen :)

Afslutning var ok, dvs som forventet, den slags er jo dybt personligt for hvad der "lige rammer" men Stine gjorde det godt, og professionelt, på den gode måde.

Jeg kan kun sige allround en god oplevelse på alle måder.

Mit stempel/klippekort bliver nok taget i brug.

Jeg forlod stedet super afslappet og i godt humør.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...