Hop til indhold
manglerish

Den uskyldige

Recommended Posts

Og jeg fik verdens kedeligste sutter hos hende!  Hun er egentlig sød nok, men jeg tændte overhovedet ikke på hende og endte med at ordne det selv ! 

Jeg ville hellere have ventet med at bruge de  500 kr til når Emily kommer tilbage 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ledelsen skrev, for 3 timer siden:

Og jeg fik verdens kedeligste sutter hos hende!  Hun er egentlig sød nok, men jeg tændte overhovedet ikke på hende og endte med at ordne det selv ! 

Jeg ville hellere have ventet med at bruge de  500 kr til når Emily kommer tilbage 

Var hun for passiv eller er det noget andet der gør du ikke vender tilbage ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
manglerish skrev, den 17.9.2021 at 20:04:

Var hun for passiv eller er det noget andet der gør du ikke vender tilbage ?

Kom ind og betalte de 500 kr og jeg måtte selv bestemme og jeg ville sidde på en puf eller stå op, valgte at sidde ned. Våd serviet og så begyndte hun at sutte, men det var kedeligt og mono - Ingen leg med tungen, ingen øjenkontakt, intet der kunne noget..

Som sagt er hun sød nok, og andre for nok en bedre oplevelse men jeg ville hellere bruge tid på Emily eller Baleri- det er så meget bedre 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...