Hop til indhold

Recommended Posts

Havde nattevagt onsdag og tænkte at jeg ville forkæle mig selv med massage og 'full service' torsdag morgen.

Søgte på AL og fik hurtigt sendt sms til Gigi. Hun svarede hurtigt og fik lavet aftale om en time torsdag kl.0930.

Torsdag morgen sendte jeg sms mhp nr. ......og ingenting skete. Hvis hun ikke arbejder tidligt eller holder fri kunne hun bare skrive det.

Kommer ikke til forsøge at lave aftaler med hende igen.

https://annoncelight.dk/showad/315027

Del dette indlæg


Link til indlæg
CrazyJoe skrev, for 6 minutter siden:

Opdatering - hun sendte sms for lidt siden og undskyldte at hun ikke aflyste. Hun vågnede op med mavesmerter.

jeg tror, det nærmere er,  hvad man med et ny dansk ord kalder damage control ;) 

hun er sikkert, af en fast kunde eller  hendes "Pimp" mamasan blevet gjort opmærksom på at hun har fået en dårlig review.

hva' der sikkert skete i virklighedens verden,  var at hun fik en fast kunde aftale, som altid betaler hende lidt extra 

og du røg længere ned i føde kæden.

 

hun lavede nogenlunde samme nummer med mig, for nogle år siden - havde en aftale og da jeg stod ved parkeringspladsen

nogenlunde samme senario - fik så en besked 3 timer senere... at jeg kunne komme nu

;)  hehe 

det blev også et nej tak ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er ellers en pige jeg gerne besøger igen. Damn hun er petit.  
Egentlig bedre at hun melder fra i stedet for en dårlig oplevelse. Men hun kunne godt have skrevet før hun fik ondt i maven 

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thainisa skrev, for 23 minutter siden:

Det ikke nogen PIMP elle mamasan.!! Hun har bare menstruation derfor!!!!

Også hellere at pigen melder sig “syg” end at man nær at besøge hende og først der får at vide at hun har menstruation. Men så aflys i god tid, så os kunder ikke spilder vores tid med transport til og fra pigen, men gerne i så god tid at vi kan nå at finde en anden pige, eller vente til en anden dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2
Mr1time skrev, for 39 minutter siden:

Også hellere at pigen melder sig “syg” end at man nær at besøge hende og først der får at vide at hun har menstruation. Men så aflys i god tid, så os kunder ikke spilder vores tid med transport til og fra pigen, men gerne i så god tid at vi kan nå at finde en anden pige, eller vente til en anden dag

Hva rager det os Thai, hvor lang tid du bruger på forgæves besøg, vi er her kun for det samme? Tak til Thailand, for forståelsen xxxxxx 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tv 2 skrev, for 37 minutter siden:

Hva rager det os Thai, hvor lang tid du bruger på forgæves besøg, vi er her kun for det samme? Tak til Thailand, for forståelsen xxxxxx 

Du har da vist spist noget du ikke kan tåle. Spasser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thainisa skrev, for 8 timer siden:

Det ikke nogen PIMP elle mamasan.!! Hun har bare menstruation derfor!!!!

;) 555 uhmm,

du har helt sikkert ret da, meeeeen jeg smiler nu lidt af, at lige netop DU reagere på det jeg skrev....

 

"The greatest trick the Devil ever pulled was convincing the world he didn't exist"

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tv 2 skrev, for 11 timer siden:

Hva rager det os Thai, hvor lang tid du bruger på forgæves besøg, vi er her kun for det samme? Tak til Thailand, for forståelsen xxxxxx 

Ja, vi er her kun for det samme. En af de vigtige ting er at undgå at nogen møder op  til en lukket dør, derfor kunne dette indlæg godt rage mig. Kulturen med at melde afbud hænger jo lidt i bremsen - begge veje.

Det sidste forstår jeg simpelthen ikke - beklager.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2

Sorry, sku selvfølgelig have skrevet at mit skriv var dybt ironisk, beklager, selvfølgelig er det ikke iorden med Thai 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tv 2 skrev, for 10 timer siden:

Sorry, sku selvfølgelig have skrevet at mit skriv var dybt ironisk, beklager, selvfølgelig er det ikke iorden med Thai 

Ironisk, ja det kunne enhver jo se. (ironi kan forekomme)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2
Storspilleren skrev, for 20 timer siden:

Ironisk, ja det kunne enhver jo se. (ironi kan forekomme)

Jamen så forstod i åbenbart godt mit sorte skriv i første hvori jeg mener ud fra Thainisa udtalse kan den kun ende i ironi, men jeg klipper den da gerne ud i P 

Thainisa skriver hendes søster pludselig fik menstruation og ondt i maven, den holder ikke en m alle kvinder ved godt hvornår de har menstruation og flere dage inden

Derfor kære Thainisa er din undskyldning langt fra iorden, husk det til en anden gang, måske har personen haft både lyst i lang tid og måske endda lang vej til en lukket dør 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ridderlig skrev, den 20.9.2021 at 21:54:

Spar dog vi andre for disse ligegyldige kommentarer - tak. 

Undskyld, men vi har lige vendt og drejet et indlæg fra CrazyJoe omhandlende problemer med at møde op til en lukket dør.

Konklusionen i dette må være, at det er meget vigtigt at få kommunikeret hvis der sker nogle ting der betyder at en aftale må aflyses.

Undervejs er der så opstået tvivl om meningen med noget af det der er skrevet. Vi har fået dette belyst, så vi er sikre på, at afsenders budskab bliver forstået korrekt af modtager. Dette er jo egentlig grundlaget for al kommunikation.

Beklager igen hvis dette har været lidt kedeligt, hvis man mener at have forstået budskabet straks og uden yderligere overvejelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tv 2 skrev, den 20.9.2021 at 18:41:

Jamen så forstod i åbenbart godt mit sorte skriv i første hvori jeg mener ud fra Thainisa udtalse kan den kun ende i ironi, men jeg klipper den da gerne ud i P 

Thainisa skriver hendes søster pludselig fik menstruation og ondt i maven, den holder ikke en m alle kvinder ved godt hvornår de har menstruation og flere dage inden

Derfor kære Thainisa er din undskyldning langt fra iorden, husk det til en anden gang, måske har personen haft både lyst i lang tid og måske endda lang vej til en lukket dør 

 

 

Alle kvinder har samme menstruationscyklus. Men nogle vil komme lige som normalt, nogle vil aldrig komme på den nøjagtige dag på grund af forskellen i hormoner og alder. Hvis du synes, at min undskyldning ikke er i orden, er det okay, fordi dette ord ikke undskylder dig. Men hvis du har menstation som en kvinde, vil du den dag komme og undskylde over for.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi har opleve så fucking mange gang hvor i mand bestille tid og brænd os af spildt vores tid . Hvorfor vi start ik skrive om det? Hvad vil i sagde om dem der aflyst os? Vi lære jo fra vores kunde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2
Thainisa skrev, for 14 timer siden:

Vi har opleve så fucking mange gang hvor i mand bestille tid og brænd os af spildt vores tid . Hvorfor vi start ik skrive om det? Hvad vil i sagde om dem der aflyst os? Vi lære jo fra vores kunde

Det forståets udemærket, men det skal vel ikke gå udover dem som er pålidelig, husk mænd opfører sig forskelligt over hele verden, dog forstår jeg godt dit argument og derfor hold jer fra dumme mænd, det er livet ganske enkelt for kort til, iøvrigt forlader jeg tråden pt på opfordring af tidligere argumenteret, good luck 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thainisa skrev, for 19 timer siden:

Vi har opleve så fucking mange gang hvor i mand bestille tid og brænd os af spildt vores tid . Hvorfor vi start ik skrive om det? Hvad vil i sagde om dem der aflyst os? Vi lære jo fra vores kunde

Hmmm altså fordi nogle mænd er nogle vatugler behøver man vel ikke at behandle de gode som de dårlige burde behandles!!

Nu vi er igang så har jeg faktisk besøgt dig, eller det troede jeg for da jeg kom var det en helt anden jeg kom ind til hvilket jeg heller ikke synes er okay, det skal så siges at hun var så lækker/dejlig at jeg kun ha blevet der for ever :biggrin: Men det er mere at man går og regner med et men får noget andet, jeg køber heller ikke en vanilla is for at få udleveret en vandis :o;)

Redigeret af Trust-me

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, men tilbage på sporet. 

Jeg besøgte Gigi i denne uge. Bestilte 1/2 time for kr. 1000.

Adressen var nem at finde med gode parkerings muligheder tæt på. 

Hun er en meget smuk og petit kvinde, smilende og skabte en god stemning. Taler lidt dansk men foretrækker engelsk.

Det startede med en ben, balde og ryg massage. Der blev ikke trykket hårdt, men hun havde en fin fornemmelse for muskler og brugte rigeligt med olie.

Herefter BJ, 69, cowgirl og doggy. Afslutning på hendes tatoverede ryg. 

Blev tilbudt bad og cola efterfølgende og hun havde ikke travlt med at få mig videre. 

En stor anbefaling herfra, specielt hvis man er til petit kvinder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hotman1970 skrev, for 1 time siden:

Nå, men tilbage på sporet. 

Jeg besøgte Gigi i denne uge. Bestilte 1/2 time for kr. 1000.

Adressen var nem at finde med gode parkerings muligheder tæt på. 

Hun er en meget smuk og petit kvinde, smilende og skabte en god stemning. Taler lidt dansk men foretrækker engelsk.

Det startede med en ben, balde og ryg massage. Der blev ikke trykket hårdt, men hun havde en fin fornemmelse for muskler og brugte rigeligt med olie.

Herefter BJ, 69, cowgirl og doggy. Afslutning på hendes tatoverede ryg. 

Blev tilbudt bad og cola efterfølgende og hun havde ikke travlt med at få mig videre. 

En stor anbefaling herfra, specielt hvis man er til petit kvinder. 

Sutter hun uden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...