Hop til indhold
Guest Aalborg

Maraya, Aalborg

Recommended Posts

Guest Aalborg

Torsdag d. 8/8

Var jeg igen en lille tur på besøg på stedet. Der var kommet en ny pige, Poi på 29 år. Slank og med halvlagt krøllet hår. Jeg fik en dejlig massage og vi afsluttede med fuld pakke :) . Hun blev forhandlet lidt ned fra 1.500 :shock: til 1.300 ;) . Det var alt sammen ok, men tiden blev der snydet lidt med. Hun talte dårligt engelsk. Jeg tror dog jeg kigger "indenfor" igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej OrganDonor.

Baklager: Adressen, som du har anført er OK, men telefonnummeret er det tidligere nummer :oops: .

Det rigtige nummer er: 50 73 55 86 :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej OrganDonor.

Baklager: Adressen, som du har anført er OK, men telefonnummeret er det tidligere nummer :oops: .

Det rigtige nummer er: 50 73 55 86 :lol:

Hej Aalborg

Nå nå, det var hurtigt hun skiftede nummer :oops:

Har sat det nye nummer ind på Thailsiten også, tak.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Maraya - igen.

Det er vistnok ved at blive en vane :idea: .

I dag igen fik jeg lyst til en tur til stedet. Ringede og aftalte med indehaveren, at jeg kom en tur senere i dag. I dag var der en næsten ny pige, men hun giver kun massage og BJ og HJ - ikke fuld pakke. Hende måtte jeg se og prøve ;)

OK - af sted det gik.

Jeg blev lukket ind af Boe på 26 år, alm. af kropsbygning og rødligt (farvet/affarvet mellemlangt hår). Den anden kvinde på stedet, en noget ældre og bestemt ikke min type trippede lidt rundt, da jeg blev lukket ind, og blev spurgt, om det var mig, der havde bestilt en tid...Ja, det var det.

Vi blev enige om en gang kropsmassage og afslutning med et afsluttende HJ 8-) . Hun giver ikke BJ uden, så derfor blev det et HJ til 600 incl. massagen.

Massagen var fin og med tilpas hårdhed :P . Om på ryggen og lidt massage på forsiden inden det var lillemandens tur til at blive behandlet.

Et fint HJ, så det må prøves igen.... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...