Hop til indhold
206

“DANMARK BEDSTE UDEN GUMMI“ -Sara55

Recommended Posts

Jeg er ikke så erfaren i miljøet, men synes da at jeg er ved at være god til at spotte de suspekte annoncer :)

Her er en af dem:

https://annoncelight.dk/showad/327569

kan selvfølgelig ikke sige noget med sikkerhed, men der var prompte og kort for hovedet svar på iMessage “idag eller aldrig”, når jeg så siger ellers tak, kan jeg ligepludselig booke tid for 400kr. Beder om et billede og får efter et par minutter(s søgen på nettet tænker jeg) det vedhæftede stock photo og et opkald. Personen lyder hverken som en pige eller dreng og ikke videre integreret så jeg siger pænt nej tak, lægger på og blokerer nummeret :)

 

Redigeret af Keeper
Billede

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg nok mere interesseret i, at høre hvad der fik dig til at tage kontakt snarere end at høre at den åbentlyst falder i kassen "Total useriøs annonce"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nånå - jamen når man tænker med lillehjernen sker der jo fejl og nu er andre, der er endnu grønnere end jeg selv jo forhåbentligt advarede :) 

Hav en god aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg
206 skrev, for 23 minutter siden:

Personen lyder hverken som en pige eller dreng og ikke videre integreret 

Denne sætning forstår jeg ganske enkelt ikke. Har du mulighed for at uddybe?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du ved ligesom at Apple har lavet nye stemmer til Siri der betyder at man har svært ved at bedømme kønnet ud fra stemmen? 
Personen talte lavmælt og ud fra “forretningsmodellen” kunne jeg da godt forestille mig at der var et hankøn der prøvede at lave sin stemme om for at få pengene skrabet ind :lol:

og så var der noget vestårhusiansk dialægt - deraf min kommentar på integrationen af personen. Ikke en pæn formulering, men jeg har set værre her på siden :rolleyes:

Redigeret af 206

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...