Hop til indhold
Silver fox

Nordjylland bedste GP?

Recommended Posts

Hej brødre

er på en lille ferie i det nordjyske og kunne derfor godt tænke mig at høre andres mening om diverse GPer i området. Max afstand fra Hirtshals 50 km. Efter læsning af diverse andre tråde ang Nordjylland virker det lidt pauvert med kvaliteten. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Zero

Afhænger  helt  af  hvad  du  tænder  på  og  ønsker. 

Ung/moden 

Tynd/slank/alm/buttet/tyk 

Massage/sex/anal/sex  med/uden kondom.  Blowjob  med  eller  uden  kondom. 

Du  vil  kunne  få  bedre  hjælp  hvis  du  beskriver  dine  præferencer  og  ønsker 

En  tur  i Nordjyllands akvarium kan  anbefales 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tv 2
Silver fox skrev, 1 time siden:

Tænkte mest på GFE med en voksen kvinde, er selv 56

Umiddelbart vil jeg foreslå Ida (Frodige Ida) ja undskyld men Ida burde være nok, går udfra der kun findes en Ida? 

Jeg kender hende faktisk ikke men hun lyder som en kvinde med ben i næsen og ved hvad det handler om og mener hun er i området

Som jeg altid har sagt, hellere en på 40 end 2 på 20 :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Zero
Tv 2 skrev, for 13 minutter siden:

Umiddelbart vil jeg foreslå Ida (Frodige Ida) ja undskyld men Ida burde være nok, går udfra der kun findes en Ida? 

Jeg kender hende faktisk ikke men hun lyder som en kvinde med ben i næsen og ved hvad det handler om og mener hun er i området

@Frodige Ida er  nok  det  bedste  bud.  Lækker og  ligetil. 

Her  er  hendes  annonce 

https://annoncelight.dk/showad/302305

Ved  ikke  om  hun  er  aktiv  i  denne  her  uge.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zero skrev, for 3 timer siden:

Du  vil  kunne  få  bedre  hjælp  hvis  du  beskriver  dine  præferencer  og  ønsker 

En  tur  i Nordjyllands akvarium kan  anbefales 

Fordi der lugter af punani?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Zero
Butch skrev, for 2 minutter siden:

Fordi der lugter af punani?

Der  er  naturligt  vådt  og  frisk  fisk 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tv 2 skrev, for 15 timer siden:

Tak for det men jeg er desværre ikke at træffe heroppe pt. 

Grunden til mit Nick name frodige Ida er som alle herinde efterhånden ved,  at når mænd er liderlig så kniber det med læsefærdigheder. Der er vi i pixibøger stadie . De ser kun billeder og glemmer at læse teksten hvor det fremgår at jeg ikke er en lille spejderdreng men en voksen kvinde med frodige kurver ;) her skulle jeg gerne få de mænd med delle allergi sorteret fra. :D Og tiltrække dem der er vild med at jeg ikke knækker sammen når de tager fat i mig og at jeg er 100% blød at røre ved :P

Derfor frodige .

God weekend. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 3 timer siden:

Tak for det men jeg er desværre ikke at træffe heroppe pt. 

Grunden til mit Nick name frodige Ida er som alle herinde efterhånden ved,  at når mænd er liderlig så kniber det med læsefærdigheder. Der er vi i pixibøger stadie . De ser kun billeder og glemmer at læse teksten hvor det fremgår at jeg ikke er en lille spejderdreng men en voksen kvinde med frodige kurver ;) her skulle jeg gerne få de mænd med delle allergi sorteret fra. :D Og tiltrække dem der er vild med at jeg ikke knækker sammen når de tager fat i mig og at jeg er 100% blød at røre ved :P

Derfor frodige .

God weekend. 

Du er så dejlig at røre ved Ida, ærgerligt for trådstarter at du ikke træffes der hvor han er.

Han går glip af mødet med kvinde med fantastiske erotiske former, som virkelig kysser tungekys så de går lige i pikken, som nyder sex lige så meget som en selv og som en ivrig tunge brugt de rigtige steder virkelig kan bringe hendes krop i bevægelser der sammen med lyde der kommer ud af hendes mund, fortæller dig at forløsningen blev nydt af Ida, den skønne kvinde jeg snart skal besøge igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...