Silver fox 28 Skrevet 16. September, 2021 Hej brødre er på en lille ferie i det nordjyske og kunne derfor godt tænke mig at høre andres mening om diverse GPer i området. Max afstand fra Hirtshals 50 km. Efter læsning af diverse andre tråde ang Nordjylland virker det lidt pauvert med kvaliteten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zero Skrevet 16. September, 2021 Afhænger helt af hvad du tænder på og ønsker. Ung/moden Tynd/slank/alm/buttet/tyk Massage/sex/anal/sex med/uden kondom. Blowjob med eller uden kondom. Du vil kunne få bedre hjælp hvis du beskriver dine præferencer og ønsker En tur i Nordjyllands akvarium kan anbefales Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Silver fox 28 Skrevet 16. September, 2021 Tænkte mest på GFE med en voksen kvinde, er selv 56 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv 2 Skrevet 16. September, 2021 Silver fox skrev, 1 time siden: Tænkte mest på GFE med en voksen kvinde, er selv 56 Umiddelbart vil jeg foreslå Ida (Frodige Ida) ja undskyld men Ida burde være nok, går udfra der kun findes en Ida? Jeg kender hende faktisk ikke men hun lyder som en kvinde med ben i næsen og ved hvad det handler om og mener hun er i området Som jeg altid har sagt, hellere en på 40 end 2 på 20 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zero Skrevet 16. September, 2021 Tv 2 skrev, for 13 minutter siden: Umiddelbart vil jeg foreslå Ida (Frodige Ida) ja undskyld men Ida burde være nok, går udfra der kun findes en Ida? Jeg kender hende faktisk ikke men hun lyder som en kvinde med ben i næsen og ved hvad det handler om og mener hun er i området Som jeg altid har sagt, hellere en på 40 end 2 på 20 @Frodige Ida er nok det bedste bud. Lækker og ligetil. Her er hendes annonce https://annoncelight.dk/showad/302305 Ved ikke om hun er aktiv i denne her uge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 16. September, 2021 Zero skrev, for 3 timer siden: Du vil kunne få bedre hjælp hvis du beskriver dine præferencer og ønsker En tur i Nordjyllands akvarium kan anbefales Fordi der lugter af punani? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zero Skrevet 16. September, 2021 Butch skrev, for 2 minutter siden: Fordi der lugter af punani? Der er naturligt vådt og frisk fisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5387 Skrevet 17. September, 2021 Tv 2 skrev, for 15 timer siden: Umiddelbart vil jeg foreslå Ida (Frodige Ida) ja undskyld men Ida burde være nok, går udfra der kun findes en Ida? Jeg kender hende faktisk ikke men hun lyder som en kvinde med ben i næsen og ved hvad det handler om og mener hun er i området Som jeg altid har sagt, hellere en på 40 end 2 på 20 Tak for det men jeg er desværre ikke at træffe heroppe pt. Grunden til mit Nick name frodige Ida er som alle herinde efterhånden ved, at når mænd er liderlig så kniber det med læsefærdigheder. Der er vi i pixibøger stadie . De ser kun billeder og glemmer at læse teksten hvor det fremgår at jeg ikke er en lille spejderdreng men en voksen kvinde med frodige kurver her skulle jeg gerne få de mænd med delle allergi sorteret fra. Og tiltrække dem der er vild med at jeg ikke knækker sammen når de tager fat i mig og at jeg er 100% blød at røre ved Derfor frodige . God weekend. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 314 Skrevet 17. September, 2021 Frodige Ida skrev, for 3 timer siden: Tak for det men jeg er desværre ikke at træffe heroppe pt. Grunden til mit Nick name frodige Ida er som alle herinde efterhånden ved, at når mænd er liderlig så kniber det med læsefærdigheder. Der er vi i pixibøger stadie . De ser kun billeder og glemmer at læse teksten hvor det fremgår at jeg ikke er en lille spejderdreng men en voksen kvinde med frodige kurver her skulle jeg gerne få de mænd med delle allergi sorteret fra. Og tiltrække dem der er vild med at jeg ikke knækker sammen når de tager fat i mig og at jeg er 100% blød at røre ved Derfor frodige . God weekend. Du er så dejlig at røre ved Ida, ærgerligt for trådstarter at du ikke træffes der hvor han er. Han går glip af mødet med kvinde med fantastiske erotiske former, som virkelig kysser tungekys så de går lige i pikken, som nyder sex lige så meget som en selv og som en ivrig tunge brugt de rigtige steder virkelig kan bringe hendes krop i bevægelser der sammen med lyde der kommer ud af hendes mund, fortæller dig at forløsningen blev nydt af Ida, den skønne kvinde jeg snart skal besøge igen 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg