Hop til indhold
cumonthai

sex turist i Thailand

Recommended Posts

Hej 

Jeg har en plan om at tage til Thailand i min juleferie her i 2021 , hvis det er mugligt  i hendhold til corona.

Mit spørgamål går på hvor man skal tage hend som første gangs turist  og  man er  omkring  55 år .

Er der nogle der kan kommer  indput om  det  er Pattaya eller ander steder man skal vælge .

skriv måske PB 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonthai skrev, for 7 minutter siden:

Hej 

Jeg har en plan om at tage til Thailand i min juleferie her i 2021 , hvis det er mugligt  i hendhold til corona.

Mit spørgamål går på hvor man skal tage hend som første gangs turist  og  man er  omkring  55 år .

Er der nogle der kan kommer  indput om  det  er Pattaya eller ander steder man skal vælge .

skriv måske PB 

Hvis det var mig der skulle på ferie til Thailand. ville jeg kigge i forum øvrige udland, og læse alt hvad der stod om Thailand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@cumonthai hvis det er din første tur og sex er dit hoved formål vil mit forslag være:

Bangkok 2-4 dage til at starte ud med og 8-14 dage i Pattaya bagefter.

Bangkok har en fin scene og du kan så få lov til at se diverse seværdigheder. Samt hvis du starter i Pattaya vil du med stor sandsynlighed blive ked af priserne og oplevelsen af Bangkoks natteliv.

Hvis det ikke kun er sex så vil jeg nok give lidt andre anbefalinger men så skal jeg nok vide lidt mere hvad du er til.

Tjek nogle af Thailand trådene der er flere af os som elsker Thailand hvor du kan få gode råd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som en god rejseide :) 

Uden at skulle komme ind på hvor der er åbent og noget at lave osv osv i disse coronatider, tror jeg at jeg ville tage til Patong. Jeg har bl.a. selv været i Hua Hin, Pattaya, Bangkok, og Patong.

Muligvis er priser lidt (ikke meget) højere i Patong end Pattaya. Det afhænger jo også at, om du vil have noget strand med. Stranden er langt at foretrække i Patong (Phuket) frem for ex Pattaya og Hua Hin er en mellemting. Udvalget af massage/barer (kvinder) er ikke så godt i Hua Hin som de andre steder. Jeg vil også sige at gennemsnitsalderen er noget højere i Hua Hin.

Vil du på ture når du ikke hygger med de dejlige Thaikvinder, tror jeg vel det er lige meget om du tager til Patong eller Pattaya, for så meget skal du nok heller ikke rundt. Men jeg ville nu nok alligevel vælge Patong, for der mener jeg alligevel der er lidt mere af natur og andre byer tæt på som er ok. Nu er det snart 2 år siden jeg var afsted sidst og der kostede det så vidt jeg husker 2000 ThB for en nat med på hotellet og 1.500 for en times besøg på klinik med massage og sex.

Bangkok er ikke lige mig, men der skulle vel være masser af muligheder. Har været nogle overnatninger og jeg synes priser var som Phuket (Patong).

Jeg har aldrig været nordpå, så det kan jeg ikke tale om.

I forhold til at tage afsted som aleneturist og førstegangs turist i din alder (også ca min) så synes jeg Thailand er meget nem og behagelig at bevæge sig rundt i. På spisestederne prutter du ikke om prisen, men skal du købe noget i en bod eller hyre en taxa til at køre dig, så byd under med et smil og lad være med at se irriteret ud. Så glider det lettere. Jeg mener en taxa fra Bangkok til Pattaya kan klares for 1.200 thb og fra Bangkok til Hua Hin tror jeg omkring 2.000 tbh. Fra Phuket lufthavn til fx Patong mener jeg 1.500. Men jeg er ikke så sikker på priserne. Jeg har iøvrigt haft en taxa i næsten 5 timer og temmelig mange kilometer for mellem 2.000 og 2.500 tbh både i Hua Hin og Patong, men omvendt skal du ikke regne med noget billigere end 200 tbh for at rulle 500 meter i Patong hvis du er doven :) 

Det var bare lidt tanker som jeg håber du kan bruge.

God tur når du når dertil. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige nu er det umuligt at sige, hvordan situationen er i Thailand i December. Myndighederne er meget strikse med nedlukninger og det er først nu, at de taler om at åbne op for Pattaya igen for turister. Jeg ville vente med at købe flybillet lidt endnu.

Hvordan Pattaya bliver er spændende - men FØR corona var det uden tvivl 'single mens paradise'. Det er let at rejse alene. Der er masser af mænd, der rejser alene til Pattaya.  Masser af piger/kvinder, barer, massagesteder, spisesteder og hoteller, hvor man kan nyde dagen ved poolen. 

Et par dage i Bangkok for at se seværdigheder og opleve byen er altså et must for førstegangsbesøgende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mht Thailand er der pga restriktionerne, ikke meget at vælge imellem. Indtil videre kan du kun rejse til Phuket og kun bo på særligt godkendte hoteller. Skal du andre steder betyder det 14 dages coronakarantæne. Se på den thailandske ambassades hjemmeside for nærmere oplysninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tag direkte til badebyen Pattaya og Jomtien.

Nord Thailand er smuk på natur og kultur men er ret dødt (i forhold til) når det kommer til køb af diverse glæder. 

Bangkok er en kæmpe tidssluger da man ofte befinder sig i trafikken for at komme rundt og der er langt mellem diverse steder. Der er naturligvis alt hvad hjertet begærer i Bangkok og det er en super fed by, men den er bare for stor til man når at finde sig til rette. Derudover er pay2play ret hardcore business vibe. 

Phuket vil jeg bestemt ikke anbefale. Det er overdrevet på priser på alt. 3 til 4 gange så meget sammenlignet med resten af landet. Også priser på mad, kørsel mm.  De har smukke strande bevares, men det er vel for helvede ikke det du er kommet for! Skip Phuket og spar en bunke penge. 

Pattaya har lidt af det hele og er super belejlig at komme rundt i og til og fra hotel mm. Du har strand og du har også mulighed for at tage en tur til øen Koh Larn fra som sejler direkte fra pattaya marina, en sejltur på ca 30-40 minutter så vidt jeg husker. Ikke lang tid. I Pattaya kommer du ikke til at kede dig. 

Skulle der stadig være, eller pludselig komme nedlukninger af barer, clubber osv så bruger du blot dating apps badoo og Tinder, her møder du et hav af kvinder som gerne vil tilbyde dig selskab, og du kan i ro og mag chatte lidt og se om der er en god kemi. 

Når din ferie et ved at være på sidste vers sætter du dig ind i taxa og ankommerfra hotel til lufthavnen på halvanden time - rolig, nyvasket og nedkølet og ivrigt planlæggende på hvornår du kan komme tilbage igen. 

 

Redigeret af Soidog

Del dette indlæg


Link til indlæg
Soidog skrev, for 54 minutter siden:

Tag direkte til badebyen Pattaya og Jomtien.

Nord Thailand er smuk på natur og kultur men er ret dødt (i forhold til) når det kommer til køb af diverse glæder. 

Bangkok er en kæmpe tidssluger da man ofte befinder sig i trafikken for at komme rundt og der er langt mellem diverse steder. Der er naturligvis alt hvad hjertet begærer i Bangkok og det er en super fed by, men den er bare for stor til man når at finde sig til rette. Derudover er pay2play ret hardcore business vibe. 

Phuket vil jeg bestemt ikke anbefale. Det er overdrevet på priser på alt. 3 til 4 gange så meget sammenlignet med resten af landet. Også priser på mad, kørsel mm.  De har smukke strande bevares, men det er vel for helvede ikke det du er kommet for! Skip Phuket og spar en bunke penge. 

Pattaya har lidt af det hele og er super belejlig at komme rundt i og til og fra hotel mm. Du har strand og du har også mulighed for at tage en tur til øen Koh Larn fra som sejler direkte fra pattaya marina, en sejltur på ca 30-40 minutter så vidt jeg husker. Ikke lang tid. I Pattaya kommer du ikke til at kede dig. 

Skulle der stadig være, eller pludselig komme nedlukninger af barer, clubber osv så bruger du blot dating apps badoo og Tinder, her møder du et hav af kvinder som gerne vil tilbyde dig selskab, og du kan i ro og mag chatte lidt og se om der er en god kemi. 

Når din ferie et ved at være på sidste vers sætter du dig ind i taxa og ankommerfra hotel til lufthavnen på halvanden time - rolig, nyvasket og nedkølet og ivrigt planlæggende på hvornår du kan komme tilbage igen. 

 

Kan ikke være mere enig. Men igen afhængig af hvad du søger.
Der er natteliv og fest hvis man er til det, og udflugter og afslapning hvis man er til det. Og det hele kan fint kombineres.
Jeg er ikke engang nået til walking street endnu, da jeg hygger mig vældigt på alle de mange andre barer med søde jordnære piger, som kan købes med hjem til natten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du kun har din juleferie, ville jeg ikke spilde tid med at besøge Bangkok først, men derimod køre med bussen direkte fra lufthavnen til Pattaya, hvor jeg ville vælge at bo i en lille condeminium i nærheden af Pratamnak, hvorfra du nemt kan enten gå eller tage en bathbus til downtown Pattaya eller Jomtien - i Soi Whitehouse kan du som regel nemt finde nogle andre danskere at snakke med på nogle af de danskejede barer/restauranter. Piger kan du normalt finde overalt - også på Pratamnak - besøg f.eks. Kinnare - en gentlemens club - svarer lidt til en FKK-club i Tyskland, hvor man i ro og mag kan konversere med pigerne først - pigerne er bare ikke nøgne, men de har seperate rum og ofte serveres der "gratis" mad:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 19.9.2021 at 01:27:

en lille condeminium i nærheden af Pratamnak, hvorfra du nemt kan enten gå eller tage en bathbus til downtown Pattaya eller Jomtien

 

Enig med Jern! Der er normalt alt hvad hjertet begærder i Pattaya, men det kan også blive for meget fest.

Jomtien er hyggeligere og stranden MEGET bedre.

Hvis man bor i Pratamnak, så er det fredeligt, hyggeligt og hurtigt at komme til enten Pattaya eller Jomtien - gående, på motorcykel eller med bus for kun 10 baht.

Del dette indlæg


Link til indlæg
newbee skrev, den 16.9.2021 at 17:22:

@cumonthai hvis det er din første tur og sex er dit hoved formål vil mit forslag være:

Bangkok 2-4 dage til at starte ud med og 8-14 dage i Pattaya bagefter.

Bangkok har en fin scene og du kan så få lov til at se diverse seværdigheder. Samt hvis du starter i Pattaya vil du med stor sandsynlighed blive ked af priserne og oplevelsen af Bangkoks natteliv.

Hvis det ikke kun er sex så vil jeg nok give lidt andre anbefalinger men så skal jeg nok vide lidt mere hvad du er til.

Tjek nogle af Thailand trådene der er flere af os som elsker Thailand hvor du kan få gode råd.

 

100% hvad han siger, book et hotel i nærheden af Sukhumvit/Soi 4, tag en Taxa fra lufthavnen til dit hotel.

Nyd 2-3 dage ved at besøge Nana.

Tag en tur til Pattaya, book en taxa for 1500 baht.

undgå Walking street, se det en gang men ellers sørg for dit hotel er nær Soi MEtropole.

Hav en super tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...