Guest Olympus Skrevet 16. September, 2021 (edited) Nogen som erfaring med hende her? Syntes ikke jeg kan søge hende her på siden Super hot Linda thai https://annoncelight.dk/showad/325780 Redigeret 16. September, 2021 af Olympus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1733 Skrevet 16. September, 2021 Der er en anmeldelse her. Jeg havde super lækker sex med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Olympus Skrevet 16. September, 2021 Mr1time skrev, for 48 minutter siden: Der er en anmeldelse her. Jeg havde super lækker sex med hende Tak for svar. Skrev med hende for et stykke tid siden da hun var omkring Ålykke, men der vil jeg ikke besøge hende da stedet ikke er diskret. Men din anmeldelse og andres har overbevist mig. Håber så at hun er et andet sted i byen denne gang evt. omkring Skibhusvej el. Tak for hjælpen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JJOH 259 Skrevet 17. September, 2021 Har besøgt hende i dag, sød sjov og køn, lækker krop, dog med hårde bryster. Startede med bad, derefter 30 min sex, primært blow uden, hvor efter hun red mig. Derefter god massage og hun prøvede til sidst om jeg kunne komme en gang mere, det kunne jeg ikke, men det er ikke noget nyt. Kunne godt finde på at besøge hende igen. Stedet ligger tæt på Bones i Vindegade Odense Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg