Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

For et par uger siden besøgte jeg

https://annoncelight.dk/annonce/64371/bo ... tja-49-aar

Var i forbindelse med noget arbejde på amager og da lysten og tiden bød sig, så skimmede jeg hurtigt annoncelight og massageguide.. og valget gik på ovenstående katja..

Normalt er jeg ikke til ældre kvinder, men hun lød frisk nok i telefonen og hun garanterede at alderen på de 49 år var den rigtigt og at billederne var af nyere dato.. Kan godt lide nipse piger og da der ikke var andet i nærheden kørte jeg dertil..

Vel ankommet bliver jeg lukket ind af en noget ældre kvinde, først troede jeg det måske var telefon damen, men da der ikke var andre i den lille lejlighed ( 1 værelse) skulle jeg lige til at brokke mig over at køre hertil for alderen på de 49 år var hvis ikke kun tillagt moms, men før jeg fik sagt noget var hun hoppet ud af sin kjole.. Et meget absurt fænomen stod nu foran mig.. et ansigt tilhørende en gammel kone og en krop som meget vel kunne havde tilhørt en kvinde på max. 30 år.. Jeg undlod at brokke mig, og betalte istedet de 700 kr som var aftalt for en 1/2 time.

Jeg blev bedt om at tage tøjet af og lægge mig i hendes seng, som stod bag nogle reoler, sengetøjet var uglet og bar præg af der havde ligget nogle i den og jeg havde det ikke helt godt med at lægge mig der.. men som så ofte før, så er det svært at sige fra når man står med røven bar..

Hun starter med at give mig en superfransk, hvilket som sådan er ok.. Bare jeg ikke kikker på agten som jeg eller ynder.. bare luk øjene og forestil dig det er en yngre model ;O)

Flaget blev hejst og der kom kondom på.. hun satte sig op for at ride, men det var sku ikke godt.. måske fordi jeg hele tiden kikkede væk eller lå med lukkede øjne.. Efter ganske få min. måtte jeg bede hende om at vende sig, så kunne jeg tage hende bagfra..

Med nu åbne øjne kunne jeg tage hende bagfra og følte at nu var det hele godt.. men lykken varede kort, da hun begyndte beklagede sig over jeg var for stor.. eller også var det noget galt oppe i hende, hun måtte nok en tur til lægen :?

Jeg opgav forsøget og endte det med at jeg måtte gøre mig færdig med hånden.

Alt i alt en noget mærkelig og absolut ikke en af de oplevelser jeg vil huske positivt tilbage på.

Stedet 5/10: Det ligger privat, det er Katjas private lejlighed, dog er der ret beskidt efter hendes katte og der flød med tjillums og andre ryge remedier.

Pigen 5/10: Alder på de 49 er på ingen måde rigtig.. men er man til en gammel kone, med en krop som meget vel kunne havde tilhørt en 30 årig og er man tillige under normal udrustet kunne det måske havde været et hit.

Gentagelse fare: 0,00 %

Skrevet

Er adressen ude på Munkensvej stort set under startbanen i lufthavnen?

I så fald har jeg ikke hørt meget godt derfra

Skrevet
  • Author

Er adressen ude på Munkensvej stort set under startbanen i lufthavnen?

I så fald har jeg ikke hørt meget godt derfra

Nej det var ikke på Munkensvej, nærmere tårnby..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.