Hop til indhold
kingdane68

Kamilla - Aalborg

Recommended Posts

Jeg var faktisk fristet af billederne - men jeg magter ikke annoncer, som startet med en skideballe med store bogstaver.

Del dette indlæg

Link til indlæg
DonX skrev, for 58 minutter siden:

Jeg var faktisk fristet af billederne - men jeg magter ikke annoncer, som startet med en skideballe med store bogstaver.

Det er lidt som at få en skideballe for noget som andre har gjort :angry:

Hvis hun vil etablere en sund forretning, så skal hun vist have lært lidt om marketing først.

Jeg springer også over. Jeg gider ikke engang læse annoncen helt færdig!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er også noget af en annonce start. Og hvis man ikke ønsker forespørgsler på analt, så skal nok ikke vælge at første billede er med en dejlig spredt røv og fokus lige i stjernen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
KimLL skrev, for 4 timer siden:

Det er også noget af en annonce start. Og hvis man ikke ønsker forespørgsler på analt, så skal nok ikke vælge at første billede er med en dejlig spredt røv og fokus lige i stjernen :)

True shit :D og nu er annoncen også slettet - det lugter af fake.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er stadig skriv ind imellem, og annoncen er ændret. Ikke helt så hidsig i starten - har nogen besøgt hende siden sidst tråden var aktiv? 

Jeg et stadig meget fristet af de dejlige billeder :x - så hvis pigen er sød nok, tager jeg gerne en tur til Aalborg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er på ingen måder fake. Helt igennem 100% dansk. Hun er en af de kvinder som jeg og andre arbejder sammen med. Og til Kim vil jeg blot sige, at hvis man tror at der gives analt fordi et billede viser det bageste hul og fissen, så er det din hjerne, der er galt afsporet. Hvis Kamilla ønskede at give analsex, ville hun nok skrive det uanset om billedet var mumme 1 i annoncen eller nummer ? 

så jo, hun er ægte, hvilket vi der arbejder sammen alle er. Det vi skriver i vores annoncer er det vi tilbyder, vores billeder er ægte og af os. Om det så bliver et godt møde handler både om dig som mand og os. Kemi er ikke en selvskrevet ting. 

bh.

Samantha Wild 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...