Hop til indhold
LarsD

Saibua, Aarhus

Recommended Posts

Første besøg ved Saibua - bestemt ikke det sidste.

https://www.eroguide.dk/thaimassage/Saibua+Thai+Massage/

Bestilte en tid over telefon og fik tid ved Pet - imødekommede, smilende, sød 40-45 år.

Hun ville gerne se Coronapas, selvom restriktionerne er stoppet - så ved man lige det - og det er jo sådan set fint nok og bare udtryk for, at hun passer på sig selv og sin butik.

Massagen er rigtig god, hun tager fat, men alligevel er der dejlige strøg. Først stor koncentration på ryg og arme, dernæst fik benene - og her begyndte der at komme dejlige antydninger og pirring på baller og mellemkød - det efterfølgende hj begyndte allerede her :)

Så snart jeg vendte mig om, spurgte hun "massage af ham der?" og jeg sagde jatak (600 kr).

Ingen hastværk, pirring og roligt men alligevel behændigt.

Hun er god med sine hænder. Rigtig god, pirrende - jeg kan godt lide massage af mellemkødet, der skulle jeg lige hjælpe hendes hånd ned, men så var hun helt med på legen.

Efterfølgende vaskede hun hænder - og kom tilbage og gav den bedste massage på forsiden - ingen. hastværk, grundig og dejligt. 

Til sidst, jeg troede det var slut, fik jeg lang og grundig ansigtsmassage. 

Så troede jeg, at det var det - men så masserede hun mave og overkrop - også grundigt - og jeg er helt forfalden til ros, da hun flere gange sagde "Stærke mand" - selvom hun sikkert siger det til alle :)

Et glas vand, betaling og et knus og "Så på gensyn stærke mand" :-)

Jeg kommer helt sikkert forbi igen! 

Redigeret af LarsD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er efterhånden noget tid siden jeg har besøgt hende. Hun kan sit kram, og ved hvad hun vil, og respekt for det. Altid god stemning og fin snak om alt muligt, man føler sig veltilpas hos hende. Hun er god til at fornemme hvor der skal sættes ind, og ønsker virkelig at man skal gå tilfreds derfra. Hun er en lille solstråle, og så er hun jo også en fryd for øjet. Thaikvinders alder er en svær ting, men jeg er sikker på, at du rammer for højt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...