Hop til indhold

Mette i Brønshøj - en advarsel

Featured Replies

Skrevet

Jeg var i efteråret 2012 hos en Mette som arbejdede i en privat lejlighed på Bellahøjhusene (dengang arbejdet hun også på Jagtvej, og før det på Drejøgade på Østerbro). Det er en køn slank brunette på 28 år, B-skål og ca. 170 cm høj. Tilbyder kærestesex. Jeg bestilte en time med det sædvanlige fransk og dansk. Først fransk, hun var hurtig til at sætte på kondomet på, det franske var præget af indlært rutine, og efter ca. 15 minutter og midt i rideturen gik det hele i stå fordi hun kunne ikke skjule at dette skulle overstås i en fart. Det var noget af den værste maskinsex jeg har oplevet, og det hele bar præg af at hun ikke kunne lide det. Pigen var sød, men hun hører ikke hjemme i denne branche. Jeg kom hurtig i tøjet, og skyndte mig ud derfra.

Er der andre der har erfaringer med denne Mette? Jeg har hørt at hun er stadig aktiv på den samme adresse (Bellahøj), og at når man ringer til hende kan man få oplyst et andet nummer, hvor man kan få oplyst en anden adresse, men kun hvis man er stamkunde. Er der nogen af hendes stamkunder, der har prøvet dette?

Mvh

den skuffede

Skrevet

Jeg var i efteråret 2012 hos en Mette som arbejdede i en privat lejlighed på Bellahøjhusene (dengang arbejdet hun også på Jagtvej, og før det på Drejøgade på Østerbro). Det er en køn slank brunette på 28 år, B-skål og ca. 170 cm høj. Tilbyder kærestesex. Jeg bestilte en time med det sædvanlige fransk og dansk. Først fransk, hun var hurtig til at sætte på kondomet på, det franske var præget af indlært rutine, og efter ca. 15 minutter og midt i rideturen gik det hele i stå fordi hun kunne ikke skjule at dette skulle overstås i en fart. Det var noget af den værste maskinsex jeg har oplevet, og det hele bar præg af at hun ikke kunne lide det. Pigen var sød, men hun hører ikke hjemme i denne branche. Jeg kom hurtig i tøjet, og skyndte mig ud derfra.

Er der andre der har erfaringer med denne Mette? Jeg har hørt at hun er stadig aktiv på den samme adresse (Bellahøj), og at når man ringer til hende kan man få oplyst et andet nummer, hvor man kan få oplyst en anden adresse, men kun hvis man er stamkunde. Er der nogen af hendes stamkunder, der har prøvet dette?

Jeg undrer mig lidt over, hvorfor du først reagerer nu – sådan cirkus med lidt god vilje et lille år efter begivenheden?

Skrevet

Var også min tanke da jeg læste det, må sige det virker meget underligt at advare mod noget så lang tid efter ! :oops:

Skrevet
  • Author

Hvorfor jeg ikke skrev om hende før, var at hun dengang ville ud af branchen, og først i juni kom hun tilbage med et par efterfølgende vagter i juli/aug, derfor skrev jeg advarslen. Hun har ingen hjemmeside e.l. kun en simpel annonce med overskriften Absolut dansk slank brunette, 28 år. Derfor vil jeg gerne vide om andre kunder har haft samme uheldige oplevelse som mig, eller om jeg var blot uheldig.

Skrevet

Hvorfor jeg ikke skrev om hende før, var at hun dengang ville ud af branchen, og først i juni kom hun tilbage med et par efterfølgende vagter i juli/aug, derfor skrev jeg advarslen. Hun har ingen hjemmeside e.l. kun en simpel annonce med overskriften Absolut dansk slank brunette, 28 år. Derfor vil jeg gerne vide om andre kunder har haft samme uheldige oplevelse som mig, eller om jeg var blot uheldig.

Hændelser som er så gamle er - set med mine øjne - ubrugelige.

Kom ud af busken med det samme.

Når du først skriver dette så længe efter, uanset grunde, får det dine ord til at se "mistænksomme" ud...du kunne have været en som var brændt varm på hende, du kan være en stalker, eller måske går du blot efter de point du kan få, for at blive honoreret med en halv time hos Trine Tease.

En advarsel på en hændelse som er et år gammel, tjener intet formål.

Skrevet
  • Author

Til Thomsen,

du er på vildspor - jeg er ikke lun på Mette, ej er jeg en stalker eller ude efter at være sammen med TrineTease.

Som jeg skrev, årsagen til at jeg skrev som jeg gjorde, var at hun siden juni i år, er tilbage i branchen, og i den anledning spørger jeg om det er andre (dvs. de kunder, som har besøgt hende i sommer, har haft samme oplevelse som mig, længere er den ikke).

Er det så svært at forstå?

• 3 months later...
Skrevet

Hvor er linket i øvrigt??

Skrevet

Hvor er linket i øvrigt??

efter hvad jeg kan læse er der ikke noget link

Skrevet

Det stemmer, Mette har ingen link.

Hvorfor h... skrive i den her idiotiske og gaaaamle tråd? Stop nu, venner. Specifikt gameguy: Det er fint du hygger dig med at læse gamle tråde, men det er ret meningsløst at du skriver i dem. I hvert fald tråde som dem her. Skaber blot en masse støj og intet meningsfuldt udbytte.

Beklager jeg selv bidrager, det er kun i håb om at stoppe en dårlig vane.

Skrevet

Hvorfor h... skrive i den her idiotiske og gaaaamle tråd? Stop nu, venner. Specifikt gameguy: Det er fint du hygger dig med at læse gamle tråde, men det er ret meningsløst at du skriver i dem. I hvert fald tråde som dem her. Skaber blot en masse støj og intet meningsfuldt udbytte.

Beklager jeg selv bidrager, det er kun i håb om at stoppe en dårlig vane.

Hej Bee hvorfor nu det?? Hvis det skaber rod, så må sitet jo lave en bedre måde at organisere indlægene på. Kan ikke love at jeg vil undlade det fremover! *SS* Og jeg vil altså gerne vide hvem det var der var tale om - hun er jo stadig aktiv ikke??

Skrevet

OK ser nu, at indlægget er helt tilbage fra 2012. Giver ret i, at det så nok hidrører under generel debat eller lignende. Skal prøve at undlade comments hvis der er tale om alt for gamle tråde og hvis der er tale om et subjekt som ikke længere er aktiv. Igen mener jeg dog at organiseringen af sitet skal laves om, hvis sorteringen påvirkes af disse kommentarer på gamle tråde.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.