Hop til indhold
Jonasmarin

God Thai Massage, vi er meget søde piger

Recommended Posts

Laver ikke normalt anmeldelser men jeg havde en superfed oplevelse i går:)

Ledte egenligt bare efter en alm massage men kunne sku ikke holde igen fra at spørge den flotte thai kvinde om hun også ville have sex.

Jeg bliver mødt af en sød thai kvinde ved indgangen bliver modtag med et dejligt sødt smil og et kram får straks følsen at hun kan lide det hun laver , sjældent man egenligt bare får et kram af en alm glædespige.

Bliver vist in i rummet af den lave flotte thai frue og der er dejlig er god atmosfære i rummet. jeg betaler for 1 times tantramix olie massage 500kr og hun forsvinder i 2-3 mins tid imens tager jeg tøjet af og ligger på sengen.

Hun kommer og begynder og massere mig from hals til fødder som hun var en vildkat:D har aldrig oplevet noget lignende det var for lækkert har prøvet en del massagepiger gennem årene men hende her vidste præcist hvad hun lavede. Jeg følte mig godt tilpas efter ca 30 min spørger jeg hende om hun vil have sex? Og det var hun frisk på for 1000kr ved godt det er en dyr pris men det var det hele værd.  Betaler hende de 1000kr og hun forsvinder igen og kommer helt nøgen (ved sku ikke om hun var nøgen imens hun gav mig massagen da jeg var i en helt anden verden) får taget kondommet på og hun giver et blow for at få mig sten hård:) efter begynder hun og ride mig i nogen få minutter og så skifter vi stilling og jeg ligger oven på hende og knepper hende bliver hurtigt kedeligt og jeg vil gerne genemkneppe hende bagfra hun vender sig om og jeg presser min stenhårde pik op i fissen på hende og hun begynder straks og stønne lavt imens jeg nyder hendes dejlige hul efter at have taget hende bagfra i doggystyle position i en 10 minutters tid giver hun mig handjob fuck det var dejligt kan slet ikke forklare hvor meget jeg nød det imens hun lå tæt og jeg finger kneppede imens hun spillede mig af til sidst sprøjtede jeg ud over det hele på mig selv og hun tog nogen vådservietter og rensede spermen af mig. Sagde tak for idag og fik endnu et kram på vej ud samt et pisse sødt smil der sagde til mig kom egenligt igen når du har lyst.

Har helt sikkert tænkt mig at komme igen men ville udelukkende gøre det for massagen fuck det var godt.

Det er kvinden i den røde kjole.

/god-thai-massage-vi-er-meget-soede-piger-49209.html#&gid=1&pid=3

Del dette indlæg

Link til indlæg
CuddlyBear skrev, for 6 timer siden:

Hun ser dejligt fræk ud :-)

Er hun også. En af de vildeste og bedste ture jeg har haft i denne verden. Lidt småskør på den gode måde og helt vild på boreplatformen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Sportbilen skrev, for 50 minutter siden:

Någon som vet vad deras thai mix oliemassage består av?

Gan lockar :wub:

Hon har fått gode anmeldelser

Ha en god dag!

;)

En blanding af thai massage og olie massage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jonasmarin skrev, den 15.9.2021 at 16:33:

Laver ikke normalt anmeldelser men jeg havde en superfed oplevelse i går:)

Ledte egenligt bare efter en alm massage men kunne sku ikke holde igen fra at spørge den flotte thai kvinde om hun også ville have sex.

Jeg bliver mødt af en sød thai kvinde ved indgangen bliver modtag med et dejligt sødt smil og et kram får straks følsen at hun kan lide det hun laver , sjældent man egenligt bare får et kram af en alm glædespige.

Bliver vist in i rummet af den lave flotte thai frue og der er dejlig er god atmosfære i rummet. jeg betaler for 1 times tantramix olie massage 500kr og hun forsvinder i 2-3 mins tid imens tager jeg tøjet af og ligger på sengen.

Hun kommer og begynder og massere mig from hals til fødder som hun var en vildkat:D har aldrig oplevet noget lignende det var for lækkert har prøvet en del massagepiger gennem årene men hende her vidste præcist hvad hun lavede. Jeg følte mig godt tilpas efter ca 30 min spørger jeg hende om hun vil have sex? Og det var hun frisk på for 1000kr ved godt det er en dyr pris men det var det hele værd.  Betaler hende de 1000kr og hun forsvinder igen og kommer helt nøgen (ved sku ikke om hun var nøgen imens hun gav mig massagen da jeg var i en helt anden verden) får taget kondommet på og hun giver et blow for at få mig sten hård:) efter begynder hun og ride mig i nogen få minutter og så skifter vi stilling og jeg ligger oven på hende og knepper hende bliver hurtigt kedeligt og jeg vil gerne genemkneppe hende bagfra hun vender sig om og jeg presser min stenhårde pik op i fissen på hende og hun begynder straks og stønne lavt imens jeg nyder hendes dejlige hul efter at have taget hende bagfra i doggystyle position i en 10 minutters tid giver hun mig handjob fuck det var dejligt kan slet ikke forklare hvor meget jeg nød det imens hun lå tæt og jeg finger kneppede imens hun spillede mig af til sidst sprøjtede jeg ud over det hele på mig selv og hun tog nogen vådservietter og rensede spermen af mig. Sagde tak for idag og fik endnu et kram på vej ud samt et pisse sødt smil der sagde til mig kom egenligt igen når du har lyst.

Har helt sikkert tænkt mig at komme igen men ville udelukkende gøre det for massagen fuck det var godt.

Det er kvinden i den røde kjole.

/god-thai-massage-vi-er-meget-soede-piger-49209.html#&gid=1&pid=3

Gan er en type udover det normale. Har haft mange erotisk tantra massage ture med hende og hun er en rigtig sex killing at bolle med og hun nyder at pirre en.  Tunge kys finger sex og en ridetur at hatten fløj af  da hun kørte rodeo tur på fuld hammer og hoppe løs på min pik som et søm der skule slå i et bræt.  Har æd hendes mis ig nydt hendes dejlige bryster og krop og hun åbner sig mere og mere jo flere gange du besøger hende.  Har nydt hende over flere timer efter lukketid og fik en særbehanding jeg behold for mig selv....det var lige før jeg ville giftes med hende efter denne tur...utrolig vanedanne kvinde

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...