Hop til indhold
cassanova

Fantastiske, mindblowing CATTELEYA i Holsted.

Recommended Posts

Aflagde hende et besøg på hendes sidste dag i Holsted.  Wow hvor er hun bare lækker. Hun er venlig og ligefrem , hun er på ingen måde genert, vil gerne snakke om løst og fast hvilket er positivt når det er hende. Hendes ungpigekrop er i superligaen , som på billederne , slank, spændstig ,blød og  smooth . Herudover et virkeligt smukt ansigt med en svulstig kyssemund. Selve sexakten var absolut worldclass. Hun havde en fantastisk evne til at tease, vise sig i ophidsende positioner og havde en fin fornemmelse for hvad jeg ønskede og indfandt sig i positionerne uden at jeg skulle bede hende om det, f.eks. Licking i doggyposition. Jeg tilkøbte tungekys og cim.  Blowjobbet var super godt. Jeg nåede ingen gang at kneppe hende i forskellig positioner , jeg havde alt for travlt med at slikke og kysse alle mulige steder, jo hun red mig dog . Hun er tilsyneladende helt ny i gamet og kommer fra Moldova. Hun skal passe på ikke at slide sig selv op. Hende vil jeg følge fremover. Pas nu godt på hende derude.

Del dette indlæg

Link til indlæg
robototto skrev, den 17.9.2021 at 01:04:

Jeg har besøgt hende i holstebro. hun er rigtig dejlig ingen tvivl om det. ville dog ønske det ikke forgår i et rødt oplyst rum.

pigen er 10/10

Kan du komme ind hvad det er for et sted, og om det er i midtbyen osv.

vil gerne besøge hende, men kender en del i Holstebro.

Del dette indlæg

Link til indlæg
elwis skrev, for 3 timer siden:

Kan du komme ind hvad det er for et sted, og om det er i midtbyen osv.

vil gerne besøge hende, men kender en del i Holstebro.

Højst sandsynligt på Struervej! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vestjyde 45 skrev, 1 time siden:

Højst sandsynligt på Struervej! 

Tak. Hvis det nu er det. Er det så et sted man kan komme til uden alt formange kan se hvem der kommer og går? 

Har aldrig lavet gymnastik i Holstebro.  Og vil gerne kunne sætte min bil et sted og gå. Med andre ord. Er det et diskret sted?

Del dette indlæg

Link til indlæg
elwis skrev, for 7 timer siden:

Tak. Hvis det nu er det. Er det så et sted man kan komme til uden alt formange kan se hvem der kommer og går? 

Har aldrig lavet gymnastik i Holstebro.  Og vil gerne kunne sætte min bil et sted og gå. Med andre ord. Er det et diskret sted?

Er rimelig sikker på at det er på Struervej. De piger som er både i Holsted  og Holstebro er på Struervej når de er i Holstebro. Du kan parkere længere oppe af vejen eller overfor ved en kiosk. Om aftenen syntes jeg ikke der er meget trafik og folk på fortovet. Men husene er sammen bygget. For at undgå at skulle stå uden for adressen og vente, plejer jeg at skrive når jeg er der, så bliver der hurtigt låst op. Holder som regel bare lige udenfor adressen. 

Redigeret af Vestjyde 45

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...