Bobbe 266 Skrevet 15. September, 2021 Jeg ved der ligger flere tråde med Rikke herinde, men hun fortjener simpelthen en dug frisk anmeldelse i en ny tråd. Dette er dog ikke clearte af med Rikke, men vover pelsen alligevel Jeg har besøgt Rikke for år tilbage hvilket var en fantastisk oplevelse. Hvorfor det ikke er blevet til flere besøg er mig en gåde, men i dag lykkedes det på trods af nogle arbejdsrelaterede udfordringer med et møde der pludselig kom I vejen for den første aftale ci havde lavet. Som med alt andet er Rikke utrolig nem og lave en aftale med og med hendes fleksibilitet fandt vi hurtig en ny tid nogle timer senere. Jeg bestilte 45 min med megafransk. Jeg vil ikke komme ind på selve akten, men bare konstatere at Rikke er fantastisk. Hun er en fantastisk kysser! Hun er meget nem at snakke med, og snakker også forholdsvis meget uden det på nogen måde bliver irriterende. Vi kom rundt om alle mine ønsker, og Rikke havde god tid både før og efter. Dejligt at kunne tage det stille og roligt. Alt i alt en fantastisk dejlig stund med Rikke. Jeg er stor fan og kommer meget gerne igen. Rikke, det var sgu helt ok I dag..... Tak 6 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 15. September, 2021 Har du ikke glemt noget @Bobbe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 359 Skrevet 15. September, 2021 Fint med nyt indput om pigen. Men - kunne du ikke have fortsat på en af de tråde der måske er et link i? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krebs 188 Skrevet 15. September, 2021 (edited) Det tager to sekunder at google "Rikke Solskin" og så havner man på https://rikkesolskin.dk/ Jeg kan i øvrigt give trådstarter ret - Rikke er dejlig. Redigeret 15. September, 2021 af Krebs 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 15. September, 2021 Vidste ikke at det skulle cleares med pigen før man skrev en anmeldelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gameboy265 3 Skrevet 16. September, 2021 Rikke er en dejlig pige som er god til nybegyndere. Det er dejligt at være sammen med hende og hun er stille og rolig som tager den tid der skal til ingen stres her. Hun bor et sted hvor man kan parkere ved hende ,og der er gode p-pladser 5 minutters gang til stedet hvis man hellere vil det . Hun er absolut i særklasse så skynd jer og besøg hende . Man bliver modtaget med stort smil at en dejlig lyshåret på simpelthen uimodståelig pige . 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest matrix Skrevet 27. September, 2021 Bobbe skrev, den 15.9.2021 at 13:40: Jeg ved der ligger flere tråde med Rikke herinde, men hun fortjener simpelthen en dug frisk anmeldelse i en ny tråd. Dette er dog ikke clearte af med Rikke, men vover pelsen alligevel Jeg har besøgt Rikke for år tilbage hvilket var en fantastisk oplevelse. Hvorfor det ikke er blevet til flere besøg er mig en gåde, men i dag lykkedes det på trods af nogle arbejdsrelaterede udfordringer med et møde der pludselig kom I vejen for den første aftale ci havde lavet. Som med alt andet er Rikke utrolig nem og lave en aftale med og med hendes fleksibilitet fandt vi hurtig en ny tid nogle timer senere. Jeg bestilte 45 min med megafransk. Jeg vil ikke komme ind på selve akten, men bare konstatere at Rikke er fantastisk. Hun er en fantastisk kysser! Hun er meget nem at snakke med, og snakker også forholdsvis meget uden det på nogen måde bliver irriterende. Vi kom rundt om alle mine ønsker, og Rikke havde god tid både før og efter. Dejligt at kunne tage det stille og roligt. Alt i alt en fantastisk dejlig stund med Rikke. Jeg er stor fan og kommer meget gerne igen. Rikke, det var sgu helt ok I dag..... Tak Helt enig, har besøgt hende her til aften, lige hvad jeg trængt til Men hun snakker meget, hun joker... vi fik da et par grin sammen, så der bliv ikke så meget tid til pillow talk, men tror også der var snakket ............. Det eneste minus, var ud af døren efter 40 min Hun får 9 / 10 som GFE Tak Rikke, håber du kan lide roserne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest matrix Skrevet 28. September, 2021 bjarne775 skrev, den 15.9.2021 at 13:56: link? https://annoncelight.dk/showad/173320 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg