Hop til indhold
Harran

Når man bliver banned fra en tråd

Recommended Posts

Der kører en tråd, som jeg abonnerede på og som jeg ved at jeg har kommenteret på. Jeg er 100% sikker på at jeg ikke har brudt nogle regler, men alligevel blev jeg banned.

Det at jeg er blevet banned fra tråden giver mig ikke de store udfordringer, men jeg har over en lang periode spurgt admin til begrundelsen for at jeg blev banned og møder kun tavshed. Jeg antager at de bare har sovet i timen og ikke vil indrømme at det var en fejl, at jeg blev banned - men det lyder også som værende helt ude i skoven.

Er der nogle erfaringer på det område?

Jeg er ikke interesseret i en diskussion om det rimelige i at blive banned, men når man mener at det er helt i skoven og ikke kan få et svar, så bliver man lidt irriteret. Det er lidt som om at nogle konger siddder og siger " fordi jeg kan, æv bæv ". 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også et par gange fået besked om at jeg ikke havde adgang til en tråd - har også spurgt om grunden, men har aldrig fået svar.

Kunne være interessant med begrundelse - især hvis man, uden at vide det, har lavet en fejl.

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Harran skrev, for 2 timer siden:

Der kører en tråd, som jeg abonnerede på og som jeg ved at jeg har kommenteret på. Jeg er 100% sikker på at jeg ikke har brudt nogle regler, men alligevel blev jeg banned.

Det at jeg er blevet banned fra tråden giver mig ikke de store udfordringer, men jeg har over en lang periode spurgt admin til begrundelsen for at jeg blev banned og møder kun tavshed. Jeg antager at de bare har sovet i timen og ikke vil indrømme at det var en fejl, at jeg blev banned - men det lyder også som værende helt ude i skoven.

Er der nogle erfaringer på det område?

Jeg er ikke interesseret i en diskussion om det rimelige i at blive banned, men når man mener at det er helt i skoven og ikke kan få et svar, så bliver man lidt irriteret. Det er lidt som om at nogle konger siddder og siger " fordi jeg kan, æv bæv ". 

Hvad betyder ordet abonnerede ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 15 minutter siden:

Hvad betyder ordet abonnerede ?

Følger :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...