Hop til indhold
Hanshj

Fantasy wrestling

Recommended Posts

Hej

Jeg synes det kunne være ekstremt fræk at prøve en fræk fantasy wrestling kamp.

Hvis man søger efter emnet ser det ud til at der er flere piger i Tyskland/Hamburg som har erotisk brydning på menuen. Derudover også rollespil med fantasy boksning. Synes at en veltrænet feminin pige med boksehandsker er enormt frækt. Det undrer mig lidt at denne niche ikke er større i DK. Hvem har ikke set en svedig pigekalender med en flot pige med boksehandsker.

Jeg tænder ikke på smerter og det vil sige at det jeg efterlyser er mere et rollespil med nogle kinky brydegreb som saks med benene eller et facesit. Det er helt klart pigen som skal være aktiv i legen - mens jeg bliver udnyttet.

Spørgsmålet er om man skal kigge efter en pige i sm miljøet eller rollespil hos en af de blide piger, som virkelig er med på legen. Det er fandme svært at forklare pigen på mail eller i telefonen;-)

Pigen skal som sagt være feminin og veltrænet - og være med på legen som også involvere svensk, fransk og evt dansk som afslutning. Altså ikke en hard core domina. Sikker sex et must også ved det franske.

Geografisk er der tale om Jylland/Fyn.

Jeg har ikke meget erfaring med at besøge glædespiger og derfor skal det være diskret og trygt.

Glæder mig til at se jeres ideer eller forslag. Modtager gerne pm.

På forhånd tak

Hanshj

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...