Hop til indhold

Søger dejlig pige i Kbh

Featured Replies

Skrevet

Kære alle 

Jeg søger et godt tip og selvfølgelig på PB 

Jeg vil gerne møde den dejligste, sødeste smukkeste og frækkeste sugarbabe i kbh` gerne ml 25 og 40 år til dejlige diskrete hotel møder med blid gensidig hygge 

Jeg er diskret, høflig, sjov, pæn og sukkermængder betyder ikke meget for den rigtige. 

Nogen der er så venlige at dele link til sugardaters el. Lignede., på PB. Den bliver husket og dybt respekteret 

Venligst Max 

Skrevet
Max speed skrev, for 13 timer siden:

Kære alle 

Jeg søger et godt tip og selvfølgelig på PB 

Jeg vil gerne møde den dejligste, sødeste smukkeste og frækkeste sugarbabe i kbh` gerne ml 25 og 40 år til dejlige diskrete hotel møder med blid gensidig hygge 

Jeg er diskret, høflig, sjov, pæn og sukkermængder betyder ikke meget for den rigtige. 

Nogen der er så venlige at dele link til sugardaters el. Lignede., på PB. Den bliver husket og dybt respekteret 

Venligst Max 

Jeg ville vælge hende her. Når hun er aktiv får du hurtigt en aftale i dagtimerne og hun er super fræk. Men hun har ikke stedet. 

https://sugardaters.com/da/profile/b.RxY4P_Z4

Skrevet
TorbenMadsen skrev, den 15.9.2021 at 13:01:

Jeg ville vælge hende her. Når hun er aktiv får du hurtigt en aftale i dagtimerne og hun er super fræk. Men hun har ikke stedet. 

https://sugardaters.com/da/profile/b.RxY4P_Z4

Jeg trækker min anbefaling tilbage. Hun er ikke den jeg troede. Denne profil laver aftaler i et væk med møder ikke op eller aflyser. Ren fake. 

Skrevet

Hun er sød, og god i sengen , holder aftaler og har god tid, sympatisk person osv

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.