Hop til indhold
Guest Max speed

Søger dejlig pige i Kbh

Recommended Posts

Guest Max speed

Kære alle 

Jeg søger et godt tip og selvfølgelig på PB 

Jeg vil gerne møde den dejligste, sødeste smukkeste og frækkeste sugarbabe i kbh` gerne ml 25 og 40 år til dejlige diskrete hotel møder med blid gensidig hygge 

Jeg er diskret, høflig, sjov, pæn og sukkermængder betyder ikke meget for den rigtige. 

Nogen der er så venlige at dele link til sugardaters el. Lignede., på PB. Den bliver husket og dybt respekteret 

Venligst Max 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max speed skrev, for 13 timer siden:

Kære alle 

Jeg søger et godt tip og selvfølgelig på PB 

Jeg vil gerne møde den dejligste, sødeste smukkeste og frækkeste sugarbabe i kbh` gerne ml 25 og 40 år til dejlige diskrete hotel møder med blid gensidig hygge 

Jeg er diskret, høflig, sjov, pæn og sukkermængder betyder ikke meget for den rigtige. 

Nogen der er så venlige at dele link til sugardaters el. Lignede., på PB. Den bliver husket og dybt respekteret 

Venligst Max 

Jeg ville vælge hende her. Når hun er aktiv får du hurtigt en aftale i dagtimerne og hun er super fræk. Men hun har ikke stedet. 

https://sugardaters.com/da/profile/b.RxY4P_Z4

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, den 15.9.2021 at 13:01:

Jeg ville vælge hende her. Når hun er aktiv får du hurtigt en aftale i dagtimerne og hun er super fræk. Men hun har ikke stedet. 

https://sugardaters.com/da/profile/b.RxY4P_Z4

Jeg trækker min anbefaling tilbage. Hun er ikke den jeg troede. Denne profil laver aftaler i et væk med møder ikke op eller aflyser. Ren fake. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...