Hop til indhold

Sex er næsten ligesom politik

Featured Replies

Skrevet

Hold nu op med at mundhugges herinde.

Lad os i stedet glæde os over, ja frydes over, det vi har til fælles. Nydelsen. Liderligheden. Lysten til at gøre frække ting med hinanden. Det kan da ikke gå helt galt. 

Amore per favore, mange hilsener, fra Mr. Sensual 

Skrevet

Uh det er da lidt af en overskrift! Mit værste eksempel på politik er en republikansk senator der for åben skærm proklamerer, det er et godt forslag men demokratisk fremsat, hvorfor vi selvfølgelig stemmer i mod:-o håber det går lidt bedre med sex :rolleyes:

Skrevet
Kajakfisker skrev, for 35 minutter siden:

Uh det er da lidt af en overskrift! Mit værste eksempel på politik er en republikansk senator der for åben skærm proklamerer, det er et godt forslag men demokratisk fremsat, hvorfor vi selvfølgelig stemmer i mod:-o håber det går lidt bedre med sex :rolleyes:

Men der står "næsten" i overskriften. Ment som en lille provokation. Se alle de skønne piger, vi kan møde. Er vi heldige?

Mange hilsener Mr. Sensual

Skrevet
Kajakfisker skrev, 1 time siden:

Minder mig om en debat mellem Anders "Stålsatte Øjne" Samuelsen og en socialdemokratisk MF. Sidstnævnte ville ikke erklære sig enig i noget Samuelsen sagde, da han jo var socialdemokrat, og derfor var nødt til at være uenig med ham. I guder!

Skrevet

Mærkelig overskrift, tror det har været oppe 1000 gange før, man kan bare se tonen på de sociale medier, så hvorfor skulle dette forum være anderledes, det har intet med sex at gøre !

Skrevet

Nej det er en gang generel hævning af hele paletten - der er ikke plads alle de små konger og dronninger der er derude. Me too,  mig først, mig, mig, mig - det kan snart være ligemeget med corona og klimakrise, hvis vi ikke kan finde ud sf at omgås og opføre os ordentligt er det ikke en særlig rar verden vi overlader til vore børn og børnebørn. 
Men igen vi er jo nød til at starte et sted, og dette er jo et relativt lille Forum såååå......:)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.