gamlingen 305 Skrevet 14. September, 2021 https://annoncelight.dk/showad/298515 Ved godt der er flere tråde med hende, men har ikke lige kunne finde svaret på mit spørgsmål Hvis man betaler 200 kr for real kisses - kysser hun så igennem i rigelige mængder, eller er de givet skidt ud. Tungekys er en vigtig ting for mig, sammen med alt det andet selvfølgelig Håber nogen der valgt at betale for "rigtige kys" vil svare Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Newbieoldie 27 Skrevet 15. September, 2021 (edited) Jeg betalte for real kiss, superfrench og 60 min. Nej, hun kysser lystigt, men snaver dig ikke i gulvet med tunge osv. Jeg har selv lige været der, og hun havde en svag dårlig ånde. Ikke nok til at det var ubehageligt, men nok til at man lagde mærke til det. Hun har en lidt speciel personlighed - lidt barnlig, men ellers sød og snakker fint engelsk. Svarer dog meget kort på SMS. Jeg følte måske ikke vi havde den bedste kemi, men de mange positive anmeldelser taler deres tydelige sprog, og det var bestemt heller ikke en dårlig oplevelse, men heller ikke den bedste jeg har prøvet. Hendes krop fejler ingenting! Hun er nok den lækreste GP jeg har besøgt ud af 6. Jeg kunne muligvis finde på at komme igen for at se om kemien så blev lidt bedre. Håber det var et brugbart svar Redigeret 15. September, 2021 af Newbieoldie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 305 Skrevet 15. September, 2021 Newbieoldie tak for svaret - det er meget brugbart Du havde ikke anal med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Newbieoldie 27 Skrevet 15. September, 2021 Nej, det er ikke lige min kop te, men hun virkede frisk på det meste. Spurgte flere gange ind til hvad jeg havde lyst til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg