Hop til indhold
jegertykigen

Amsterdam

Recommended Posts

Dauw

Hvad er bedste fremgangsmåde i Amsterdam?

Er der sauna klubber?

store bordeller ?

ved godt der er red light men det virker mere som en turistfælde.

evt et link til et engelsk Forum?

der er næsten ingen info på Amsterdam her :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jegertykigen skrev, for 36 minutter siden:

Dauw

Hvad er bedste fremgangsmåde i Amsterdam?

Er der sauna klubber?

store bordeller ?

ved godt der er red light men det virker mere som en turistfælde.

evt et link til et engelsk Forum?

der er næsten ingen info på Amsterdam her :)

 

 

Har været der et par gange, det meste forgår i redlight district, men det er en værre turistfælde. Men der kan man tale om at gå på sexshopping. Jeg har kun prøvet pigerne et par gange, og har ikke været utilfreds. Men det var også fordi jeg lige var i stemning til noget i den retning. Hvis man ønsker god tid og GF oplevelse ved jeg faktisk ikke hvor man skal gå in Amsterdam. Når jeg er der, skal det helst være luderdirty med tryk på dirty. Helst så usselt som muligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været i Amsterdam efterhånden en god håndfuld gange og fået svingene oplevelser i Red Light District.

I den mere mainstream del af red light, finder du de absolut hotteste. Mine oplevelser siger dog at mange af dem er deciderede turistfælder. Nogle giver en ussel service og andre forsøger at scamme. Jeg har dog også ramt jackpot et par gange, men det er absolut ikke flertallet. Der findes nogle mere afsides områder, hvor de piger man ser, ikke er 10/10. Det er dog mit indtryk at de generelt giver langt bedre service. Ryusdaelkade, ligger i det område der hedder De Pijp. Der ligger en 5-10 vinduer nede langs kanalen. Med de piger, har jeg kun ramt plet i forhold til service niveauet. Så hvis du er til de lidt mere sikre, ville jeg kigge den vej, eller mod vinduerne i det område der hedder Singel. Held og lykke med turen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...