elwis 173 Skrevet 14. September, 2021 (edited) Jeg har besøgt Daria ( der er flere der bruge dette navn) men det er hende her https://annoncelight.dk/showad/318597 og ja det er pigen på de billeder man møder, så de er ikke fake. Hun er super sød og taler godt engelsk. Jeg fik 1 time GFE og jeg har intet at klare over. Hun er meget naturlig og jeg syntes klart at hun fortjener en god review. Som jeg forstod det. Så er hun på det sted resten af ugen, og så var det lidt uklart hvor hun så skulle til. ( Men det ville nok være i midtjylland et sted) Stedet er i en lille by, hvor der ikke er så meget at være i tvivl om for de lokale. Men der er nu et par steder man kan sætte bilen, hvis man ikke ønsker at holde ved huset med bilen. ( Der var en stor p plads 200 meter fra huset) Men hun får klart mine bedste anbefalinger. Redigeret 14. September, 2021 af elwis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
p.larsen 36 Skrevet 15. September, 2021 Tak for din anmeldelse. Du skriver du fik 1 time GFE - var det med tungekys? Eller ved du om hun tilbyder det? Og hvordan med bj var det med eller uden kondom? Pft. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg