Hop til indhold
Jonze

Lækker post-op??

Recommended Posts

Jeg er lidt nysgerrig og har muligvis én gang for mange år siden rendt ind i en flot post-op på en thai klinik. Men piger med pikke det er ikke mig. Jeg har indtryk af at post-op naturligt nok er en minoritet blandt lbs. Findes der en lækker en på markedet? Lokation mindre vigtigt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om du kan vänta tills Kiku/Mimi kommer tillbaka (för det antar jag att hon gör) så är hon i mina ögon väldigt feminin och läcker. Dock kan jag inte uttala mig om hennes tjänster då jag inte själv besökt henne (ännu).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jonze skrev, for 9 timer siden:

Tak Thungur. Der står på dit link til shemalewiki pre-op, men du siger hun siden er "ombygget"? -_-

Ja, hon har inte uppdaterat sin profil på shemalewiki. I början på året så skrev hon nånting om att hon snart skulle operera sig. Jag kommer inte ihåg om det var på wikin eller i någon annons. Hur som haver, läs trådarna jag länkade till så framgår det att hon numera är post-op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var hos Mille for ca 2 år siden. Hun siger selv at hun ikke er ombygget, men spørger du mig er der ingen tvivl.

Når det er sagt, så syntes jeg faktisk at hendes krop er meget feminin og dejlig petit, hendes bryster er dig hårde, meget hårde. Hendes ansigt er kønt, men bærer dog lidt præg af mandelige aner.
 

Ingen tvivl om at hun elsker anal sex og er lidt af en vildbasse på lagnerne.

Om jeg kunne finde på at besøge hende igen, ja bestemt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...