Hop til indhold

Massage/Tantra Jylland

Featured Replies

Skrevet

Har ikke selv prøvet, men flere af pigerne har allerede anmeldelser herinde. Jane og Silvia ved jeg har mange gode. 
Kan se som noget nyt Silvia tilbyder noget som hedder Red Ritual Tantra. Kunne godt tænke mig at høre hvad det går ud på og om nogen der måske har været forbi hende og prøve?

Skrevet
XXXHerning skrev, 1 time siden:

Red Ritual Tantra

Rød tantra er en tantra hvor der indgår en kropslig forening, sammensmeltning. Altså penetration. Denne definition er alment i tantra kredse, men om det også er tilfældet i dette tilfælde aner jeg ikke. 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Rød tantra er en tantra hvor der indgår en kropslig forening, sammensmeltning. Altså penetration. Denne definition er alment i tantra kredse, men om det også er tilfældet i dette tilfælde aner jeg ikke. 

Tak - ja kunne være da prisen er meget højer.

Skrevet
rumme skrev, for 9 timer siden:

Nogen der kan hjælpe, med lidt feedback?

Jeg kunne godt tænke mig sensuel massage. Har kigget lidt på dem her:

https://annoncelight.dk/showad/324970

https://annoncelight.dk/showad/322792

Tror gerne jeg vil have at jeg også må røre lidt eller meget.

mvh Rumme

Jane og Silvia er dem jeg har bedst erfaring med. Har prøvet dem alle, men de to har jeg bedst kemi med, så dem vender jeg tilbage til. Janes sili babser er jeg dog ikke stor fan af. Til gengæld vil jeg tro, du får den mest intense førstegangsoplevelse hos Julia. Desværre havde vi overhovedet ikke kemi. 

Jeg vil sige det sådan: planlæg gerne et par besøg hos den samme pige, måske indenfor 2-4 uger. Flere af dem er i landet relativt ofte. Glem her alt om berøring.

Forudsat at I så har god kemi første gang og du kigger forbi anden gang og hun stadig (forhåbentlig da) har dig i nogenlunde frisk erindring, så plejer hun da at "tillade" dine hænder på opdagelse. Fordi hun jo oplever det bedste overhovedet - nemlig at du har lyst til at kigge forbi igen relativt hurtigt igen. Start evt bare med den billigste (45 min til 1000) og opgrader så dit næste besøg med lidt mere tid, (og flere penge til hende) så plejer oplevelsen også at være derefter. Det er min beskedne erfaring ;)

Skrevet
lovingboobs skrev, den 14.9.2021 at 21:45:

Jane og Silvia er dem jeg har bedst erfaring med. Har prøvet dem alle, men de to har jeg bedst kemi med, så dem vender jeg tilbage til. Janes sili babser er jeg dog ikke stor fan af. Til gengæld vil jeg tro, du får den mest intense førstegangsoplevelse hos Julia. Desværre havde vi overhovedet ikke kemi. 

Jeg vil sige det sådan: planlæg gerne et par besøg hos den samme pige, måske indenfor 2-4 uger. Flere af dem er i landet relativt ofte. Glem her alt om berøring.

Forudsat at I så har god kemi første gang og du kigger forbi anden gang og hun stadig (forhåbentlig da) har dig i nogenlunde frisk erindring, så plejer hun da at "tillade" dine hænder på opdagelse. Fordi hun jo oplever det bedste overhovedet - nemlig at du har lyst til at kigge forbi igen relativt hurtigt igen. Start evt bare med den billigste (45 min til 1000) og opgrader så dit næste besøg med lidt mere tid, (og flere penge til hende) så plejer oplevelsen også at være derefter. Det er min beskedne erfaring ;)

Overvejer enten at besøge Silvia eller Julia. I din optik Lovingboobs, hvad er forskellen på de to. Har længe haft en ide om at prøve tantra massage. Men vil dog gerne høre nu når det er min første gang. Hvem af de to du har bedst succes med. Og ja, ved selvfølgelig kemi har en stor rolle. 

Redigeret af SuperEmil

Skrevet

Jeg kender kun Jane. hende har jeg besøgt 4 gange. Hun er dejlig og dygtig og du må røre. Ikke fingre ind men udvendigt.

Skrevet
SuperEmil skrev, for 7 timer siden:

Overvejer enten at besøge Silvia eller Julia. I din optik Lovingboobs, hvad er forskellen på de to. Har længe haft en ide om at prøve tantra massage. Men vil dog gerne høre nu når det er min første gang. Hvem af de to du har bedst succes med. Og ja, ved selvfølgelig kemi har en stor rolle. 

Hvis du vil vælge det sikre, er det Silvia, du skal vælge. Men har du kemi med Julia, leverer hun nok en bedre oplevelse. Det er min erfaring. Jeg fandt efter 2 besøg hos Julia ud af, at vi ikke rigtig havde kemi. Og så kan hendes ellers glimrende massage være næsten lige meget.

"Hvorfor tog det så 2 besøg at finde ud af, om der var kemi"? Tja - grundlæggende forskellige personligheder er nok forklaringen. Nærmere kommer jeg det ikke. 

• 1 month later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.