a-psycho1 39 Skrevet 14. September, 2021 Dette er mit andet besøg hos Jennie, og kan kun sige det bliver bedre for hver gang. Smuk naturlig dansk pige , der virkelig lever sig ind i det, og som giver top service. En sand perle, og jeg glæder mig allerede til næste gang hun kommer til Århus. PS: Havde en lille blomst med til hende, en sikker vinder https://annoncelight.dk/showad/326185?fbclid=IwAR0nr4iNmS4bW2fonZTdIMnXBd2X4CTAsmi8m4m8kgOvne256eNcuuyuaJs 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 14. September, 2021 (edited) Hvad slags blomst og et tillæg på 2000 for anal dælme dyrt Redigeret 14. September, 2021 af BlackMagic2020 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
a-psycho1 39 Skrevet 14. September, 2021 BlackMagic2020 skrev, for 7 timer siden: Hvad slags blomst og et tillæg på 2000 for anal dælme dyrt Man bestemmer vel selv, men det er det værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jennie Skrevet 17. September, 2021 Tusind tak for de søde ord Nød din lækre pik, og mærke dig i min stramme røv Havde nogle skønne dage i det jyske, og mødte en masse dejlige mennesker, som jeg håber at se igen Kommer til jylland igen den 1-2 november. Hvor langt vil i mon køre for et besøg? Da jeg kigger efter næste sted. Er Hals eller Hadsund for langt ude på landet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Chock Dims Skrevet 17. September, 2021 (edited) a-psycho1 skrev, den 14.9.2021 at 09:22: Dette er mit andet besøg hos Jennie, og kan kun sige det bliver bedre for hver gang. Smuk naturlig dansk pige , der virkelig lever sig ind i det, og som giver top service. En sand perle, og jeg glæder mig allerede til næste gang hun kommer til Århus. PS: Havde en lille blomst med til hende, en sikker vinder https://annoncelight.dk/showad/326185?fbclid=IwAR0nr4iNmS4bW2fonZTdIMnXBd2X4CTAsmi8m4m8kgOvne256eNcuuyuaJs Fedt man for længst har lukket sin facebook ned. Man kunne gøre sine medlæsere en tjeneste og nøjes med https://annoncelight.dk/showad/326185 Redigeret 17. September, 2021 af Chock Dims Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 17. September, 2021 Jennie skrev, for 10 timer siden: Hvor langt vil i mon køre for et besøg? For 2000,- ekstra for anal? 0 meter... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cocacolazero 98 Skrevet 17. September, 2021 Jennie skrev, for 10 timer siden: Tusind tak for de søde ord Nød din lækre pik, og mærke dig i min stramme røv Havde nogle skønne dage i det jyske, og mødte en masse dejlige mennesker, som jeg håber at se igen Kommer til jylland igen den 1-2 november. Hvor langt vil i mon køre for et besøg? Da jeg kigger efter næste sted. Er Hals eller Hadsund for langt ude på landet? Kom du bare til Ålborg eller længere op i Nordjylland 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jens P 94 Skrevet 20. September, 2021 Ja håber inderligt at Du kommer vestpå eller Herning, Holstebro, Bording eller Hampen Blot et par forslag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Escobar81 5 Skrevet 20. September, 2021 Hals er perfekt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
erwin c 40 Skrevet 20. September, 2021 cocacolazero skrev, den 17.9.2021 at 21:00: Kom du bare til Ålborg eller længere op i Nordjylland Kunne være rart hvis du kunne komme lidt længere sydpå i det jyske. Tænker på Kolding eller Haderslev. Så har os fra det sydjyske også en chance for at møde dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jennie Skrevet 21. September, 2021 Mange tak for jeres feedback, tager det med i min planlægning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
a-psycho1 39 Skrevet 30. September, 2021 En Århus tur snart vil være nice ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jennie Skrevet 1. Oktober, 2021 Kommer til Århus den 3 november, skriv en sms for en aftale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg