Hop til indhold
Testeren2000

Lady Iris - fantastisk oplevelse.

Recommended Posts

Det var ikke hendes hjemmeside der lokkede mig til Taastrup for den er en omgang halvfærdig miskmask.Der findes i stedet mange flotte billeder på diverse annoncesider og det var dem der lokkede mig til Taastrup. "Diskret indgang"  det finder du ikke hos Lady Iris for du skal ned i bunden af en lang bygning der rummer flere firmaer, og denne sensommer stod porten ind til et større Autoværksted åben. Lady Iris lokaler ligger i toppen af bygningen og du skal da lige forbi værkførerkontoret til det føromtalte Autoværksted inden du når derop . Lady Iris tager imod mig i sin røde helkrops latexdragt, der af naturlige årsager sidder meget tæt og afslører at hun har nogle fantastiske kvindelige former. Jeg forstår muligvis godt at hun på alle sine billeder skjuler sit ansigt for jeg havde nok forestillet mig at hun var lidt kønnere ? Egentlig havde jeg også forestillet mig hende en 15-20 cm højere selv med hendes høje pumps (tror det jeg hedder) er hun ikke mere end "middelhøj" . Jeg bliver trukket hen af en lang gang hvor noget af hendes udstyr hænger og når lige at få et glimt af selve studiet på vej hen i et lille rum hvor hun stiller sig provokerende tæt på mig inden hun beder mig tage mit tøj af og lægge mig på alle fire . Jeg kan høre hendes trin forsvinde bag mig og det føles som en evighed inden jeg igen kan høre hende komme tilbage. Der er måske 30 sekunders stilhed men hvor jeg er bevidst om at hun er i rummet. Jeg mærker hendes snudeskaft på skoene køre op og ned af mine nosser jeg er i den grad spændt op til lir og skal allerede nu virkelig koncentrere mig om at seancen ikke ender i en tidlig afgang . Jeg mærker hendes dragt og bryster køre hen over min ryg og jeg bliver hurtigt blindfolded og kort efter bliver der placeret en stram gag i min mund. Jeg når lige at ærgre mig over at jeg ikke må nyde hendes trods alt smukke former da jeg bliver dirigeret rundt i lokalerne.Jeg kan dog så nå og fantasere lidt om hvad der skal ske og det når da lige at pirre mig lidt ekstra og jeg kan mærke at min pik står mere ud i luften end den har gjort i mange år . Jeg er stadig blindfolded da jeg bliver spændt fast med spredte arme og ben op af et kors. Jeg snyder mig lige kortvarigt til at mærke følelsen af latex på min krop, og mærker kort efter smerten fra en ordentlig lussing på min kind.Selvom jeg er blindfoldet kender jeg udmærket fornemmelsenaf at stå op af et kors. . Jeg hører en raslen af noget metal inden jeg i den grad mærker smerten af de klemmer der bliver sat i mine brystvorter og det bliver ikke bedre af at Lady Iris trækker i den kæde der er imellem kæderne. Jeg mærker igen et par skosnuder på mine nisser, og kort efter 3-4 velpladserede spark på dem . Kroppen vil gerne knække samen på grund af smerten men da jeg er bundet så stramt er det meget begrænset hvor meget jeg er i stand til at give efter. Der trækkes igen i klemmerne og smerten er ikke blevet mindre og ej heller min liderlighed. Jeg får nu trukket en maske ned over hovedet og jeg kan mærke at jeg får det lidt svært ved at trække vejret, jeg kan dog ikke rigtigt protestere for jeg har sjældent haft en gag der var så stram .Mine hænder og fødder løsnes og jeg vendes om så jeg står med ansigtet imod væggen.  Mine hænder og fødder fastspændt igen og mit ansigt og især kranie presses imod væggen og jeg beordres til at blive stående i den stilling . Jeg kan høre Lady Iris lede efter noget i en skuffe .  Hun kommer tilbage og jeg er så meget håndværker i hverdagen at jeg godt kender lyden af gafatape der bliver trukket af en rulle og kort efter er min ansigt i den grad presset imod væggen . Jeg mærker igen en skosnude imod mine nosser der kort efter bliver ramt af nogle hårde spark . Aldrig har jeg været så tæt på at besvime på grund af smerte men det er en helt uforklarlig og vidunderlig følelse. Jeg mærker at Lady Iris stikker en finger op i mit bageste hul og jeg mærker hun gnider sin latexdragt op af min krop. Et par hårde slag med flad hånd rammer mine baller inden jeg mærker smerten af en dildo der prsses ind i mit bageste hul. Det er først nu det går op for mig at det må være en strapon for jeg mærker nu igen hendes latexdragt imod min ryg. Der bliver taget et fast greb om min pik og der skal kun to tre ryk i den før jeg kommer i den største udløsning jeg har leveret i dette årtusinde, og det sker ganske højlydt. Jeg bliver løsnet og får fjernet mit blindfold og oplever nu for første gang synet af et helt fantastisk BDSM rum . Her er simpelthen alt hvad hjertet kan begære af møblement og udstyr. Jeg spørger om jeg kan komme i bad men får lige at vide at hvis jeg kan svine en væg og et gulv så kan jeg også tørre op efter mig og bliver udstyret med en spritdispencer og en klud. Først nu ser jeg en kæmpe fotostat af Lady Iris på væggen hun har altså en gudindekrop men også på fotostaten skjuler hun delvis sit ansigt . Nu er det tid til et bad og minsandten om der ikke også der er en fotostat af Lady Iris . Den måske bedste time i mit liv er gået og jeg er ikke i tvivl om at jeg snart må tilbage for sikke da en oplevelse.  

KARAKTERER:

Lady Iris : 8/10 jeg så for lidt til hende på grund af blindfold.

Udførelse: 9/10 med samme begrundelse som ovenfor.

Udstyr og lokaler: 9/10 Jeg har lyst til at give topkarakter men jeg har jo kun set og mærket lidt af det og det bliver lidt narcissistisk med de fotostater. 

 

www.ladyiris.dk 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas

Ja, Lady Iris kan sine ting, - og sikke en krop. En skam, at man ikke må røre.

Der ligger en masse fotos af hende selv og nogle af hendes et sted, men der er vist noget med, at man ikke må linke til andre hjemmesider?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...