Hop til indhold
Dopedog

Sød og fræk pige i Vejle idag

Recommended Posts

Hejsa!

Har netop set denne annonce https://annoncelight.dk/annonce/65490/so ... 22-i-vejle - og tænkte om nogle har erfaringer? Har kørt et billede search, og de eneste 'hits' jeg får er på badoo. Dog kan jeg ikke finde profilen. Har søgt efter tråde omkring pigen, men synes ikke lige jeg kan finde noget.

På forhånd tak.

Kan ikke hjælpe dig med anmeldelse, men har forgæves mailet pigen et par gange, indtil nu intet svar, måske der er mere held på telefonen.

Skriv gerne en anmeldelse eller smid en PM hvis du har held, hun ser fræk ud den lille :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa!

Har netop set denne annonce https://annoncelight.dk/annonce/65490/so ... 22-i-vejle - og tænkte om nogle har erfaringer? Har kørt et billede search, og de eneste 'hits' jeg får er på badoo. Dog kan jeg ikke finde profilen. Har søgt efter tråde omkring pigen, men synes ikke lige jeg kan finde noget.

På forhånd tak.

jo, du kan godt finde den hvis du kikker godt efter.

http://mates.ru/0324802443/?r=2cmb32&p=637

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der har her i formiddag været et par " kunder " der har fortalt hvor fantastisk at Lærke

er.Jeg kender hende ikke men et af hendes billeder er det samme der blev brugt for

6 mdr siden af en pige der blev holdt indespæret og solgt til sex. Hvis man skriver

Silkeborg i søgefelt på denne side kommer sagen frem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men er pigen reel eller ikke??

Annoncen findes ikke mere??

Har snakket i Tlf og aftalt noget på tirsdag

Og egentlig snakket længe med hende, hvor hun også

Fortalte hun arbejdede på Tucan i baren???

Men er da bange for at blive snydt og rullet eller noget i den stil??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er vel altid en risiko for at blive snydt eller rullet, men risikoen går vel begge veje.

Hvis i mødes et offentligt sted og først derefter aftaler hvor i går hen er der en mindre risiko for at nogen står klar til at rulle dig. At pigen stikker af efter betalingen er sværere at gardere sig imod, men man kan eventuelt dele betalingen op i mindre beløb, så hun ikke får det hele på en gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, og jeg er stadig i tvivl og det med indespærret gør mig nervøs

Det med alder lægger jeg ikke så meget i..

I Kolding var det bare i bil og på solcenter, i Vejle bruger hun et ubemandet hotel

Ville bare høre om nogle havde besøgt hende i Vejle i fredags

Og om hun var reel nok??

Kontakten har jeg stadig og hun virker sød ...... Meeen man ska jo høre meget :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...