kingdane68 406 Skrevet 13. September, 2021 Jeg skal til Århus onsdag, og vil høre om nogen har erfaringer med Sexbioen i Paradisgade - er det mest for homo'er eller kommer der også kvinder? Er der nogen der har erfaringer mer GP'er man evt. kan invitere med derind, eller anden måde man kan være sikker på at få et godt slag fisse, derinde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nis 311 Skrevet 14. September, 2021 kingdane68 skrev, for 8 timer siden: Jeg skal til Århus onsdag, og vil høre om nogen har erfaringer med Sexbioen i Paradisgade - er det mest for homo'er eller kommer der også kvinder? Er der nogen der har erfaringer mer GP'er man evt. kan invitere med derind, eller anden måde man kan være sikker på at få et godt slag fisse, derinde? Det er en del år tilbage, at jeg var der. Måske efterhånden 10 år. Men dengang var der aldrig kvinder derinde. Ville nok undre mig, hvis det skulle have ændret sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lappen86 Skrevet 14. September, 2021 kingdane68 skrev, for 18 timer siden: Jeg skal til Århus onsdag, og vil høre om nogen har erfaringer med Sexbioen i Paradisgade - er det mest for homo'er eller kommer der også kvinder? Er der nogen der har erfaringer mer GP'er man evt. kan invitere med derind, eller anden måde man kan være sikker på at få et godt slag fisse, derinde? Hende her holder til tæt på, og kommer der af og til https://annoncelight.dk/showad/285048 Kan se hun ikke er der nu, men måske det passer en anden gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 964 Skrevet 14. September, 2021 Hej har dog ikke været der under corona - men har været der 8-10 gange før - disse gange har der aldrig været en kvinde, de gange jeg var der, talte jeg med en del fyrer - der kom der regelmæssigt - de havde aldrig mødt en damen der - de var dog også selv bi/bø - så det endte altid med, jeg så en eller 2 timers film med en kop kaffe i hånden, og besøgte en gp i Aarhus efterfølgende - og fik en god oplevelse… om det har ændret sig, tvivler jeg på - vil du tage til Aalborg har vi en klub, jeg oplever der op til flere gange kommer par, hvor kvinden må bruges dejligt og længe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 406 Skrevet 14. September, 2021 fræk6 skrev, 1 time siden: Hej har dog ikke været der under corona - men har været der 8-10 gange før - disse gange har der aldrig været en kvinde, de gange jeg var der, talte jeg med en del fyrer - der kom der regelmæssigt - de havde aldrig mødt en damen der - de var dog også selv bi/bø - så det endte altid med, jeg så en eller 2 timers film med en kop kaffe i hånden, og besøgte en gp i Aarhus efterfølgende - og fik en god oplevelse… om det har ændret sig, tvivler jeg på - vil du tage til Aalborg har vi en klub, jeg oplever der op til flere gange kommer par, hvor kvinden må bruges dejligt og længe Jeg er fra Aalborg, så det er da nærliggende at besøge Bio6, som jeg går ud fra, at du mener....? Er der nogen måde at vide/undersøge hvornår der er kvinder derinde, eller er der kun den hårde måde - at møde op? :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 964 Skrevet 15. September, 2021 kingdane68 skrev, for 8 timer siden: Jeg er fra Aalborg, så det er da nærliggende at besøge Bio6, som jeg går ud fra, at du mener....? Er der nogen måde at vide/undersøge hvornår der er kvinder derinde, eller er der kun den hårde måde - at møde op? Jeg ser på AL at der bliver annonceret med en pige der vil tages i alle huller, i bio 6 har selv deltaget - super frækt…. ellers er den den frække butik på Vesterbro - fredag eller lørdag aften kan man være heldig, men her må man møde op og vente - desværre kender jeg ingen der annoncerer deres ankomst, derinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg