Hop til indhold

Recommended Posts

http://www.gorn-thaimassage.dk/gorn.htm

Inspireret af den ærede OD' s thailiste for Sjælland og København samt for at prøve et nyt sted så fandt jeg i sidste uge Gorn Velvære butik i Kingosgade på grænsen mellem Frederiksberg og Vesterbo.

Virkede som et sødt lille sted - det måtte prøves.

Det var tidlig formiddag men der stod at der var åbent - ringede på og ventede lidt.

Døren blev åbnet af den ældre dame på hjemmesiden - altså moderen. Datteren er for det meste på Fyn i sin restaurant - men kommer til hovedstaden med mellemrum jvf moderen.

Nå men selv om det ikke var en petit thainips med små bryster (og ung) så skulle massagen prøves.

Bad om !/2 thaiolie massage - det viste sig lidt senere at jeg blev misforstået (eller "snydt) men jeg kom ikke til at klage......

Mig op på briksen - af en eller anden grund beholdt jeg underbukserne på - men nej, mutter mente de skulle af - pga oliepletsrisiko. Så af med dem.

God krop sagde hun - den er almindelig uden at være slank eller kraftig. Hun sagde flere gange under seancen.

Havde jeg ondt nogle steder? - ja, infiltrationer i nakken og spændinger i ryg.

Så hentede hun klude og varmt sæbevand og bagsiden fik en gang afvaskning.

Så blev der plasket olie på - lidt meget synes jeg i første omgang men det viste sig at være det rigtige. Og så gik mutter i gang.

Og hov, det var jo rigtigt godt. Hun havde kræfter og gik til den uden at overdrive. Hænder og arm og albuer blev brugt. Super nice.

Som jeg lå der og nød massagen blev jeg klar over at jeg nok fik mere end en 1/2 time - men fuck det, det her var skide godt så jeg brokkede mig ikke og jeg havde ekstra Cash med så det gik nok.

Efter lidt over en 1/2 time vil jeg tro skulle jeg vendes om - der havde ikke været "tilfældige" berøringer af de ædlere dele - seriøs massage til UG+.

Afvaskning igen også de føromtalte ædlere dele - helt naturligt. Og så olie på igen. Ved massage på inderlår begyndte noget at røre på sig i de nedre regioner og det gik ikke ubemærket hen.

Massagen koncentrerede sig der omkring med begge vores accept - og kæft hvor var det dejligt - hun har styr på et godt HJ. Og det endte som det skulle med en solid affyring.

Det blev vasket af og massagen fortsatte. Super. God tid.

Nu er det nogle gange at det sker at min "ven" Down under gerne vil lege igen.....og det her var af en eller anden grund "gangen". Massagen var ved at tage sin afslutning og afvaskningen går i gang og så .........rør min "ven" på sig igen.

En gang til spørg hun??? Ok lad os se hvad der sker!!!!!

Hun står ved siden af mig nu (første gang sad hun mellem mine ben) og jeg begynder at røre hende uden på kjolen. Tøjet af spørg hun - ja ja og frem kommer en krop - kraftigt buttet og store bryster. Ikke helt min type - men so what!!!!! Hun kommer også olie på min hånd så jeg kan smutte den ned mellem hendes ben og lege lidt med missen - no problem.

Det må have været et ømt syn - hende og mig.

Og ja - han ville igen - og kom igen (ligesom Postbuddet).

Hun blev vist lidt imponeret - lader jeg mig selv tro.

Afvaskning på med tøjet og klar til afgang - og afregningenstime!!!!

6 vovhunde for en times reel massage samt det løse udover.

Stod på gaden og tænkte wow - det havde jeg ikke set komme da jeg stod i døren.

I går torsdag tænkte jeg - prøve igen ok - op på jernhesten og ned til Kingosgade - klokken var ca 9. Der så lukket ud men skiltet sagde åben - ringer lige og bingo.... åbent.

Jeg ind ad døren og hun genkendte mig og smilede - 1 time? Yes.

Massagen lignede den første gang - dog med lidt drilleri af baller, røv og vennen mens jeg lå på maven - og små klask på ballerne. Hyggeligt.

Om på ryggen og gensynsglæde fra vennen og hende.....et godt HJ pirrede, nysgerrigt og langsomt. Super. Og affyring.

Massagen fortsatte som sidst - og en gang til? Med et smil fra hende.....Jep. Nøgen? tak. Og så i gang.

Jeg piller og nulre bryster og mis og hun er halvt oppe på briksen.

Sutte spørg hun???? Øh ja da - feel free. Hun må kunne lide smagen af olie for ind kom den. Godt med sug og slik. Nice.

Da hun kunne mærke og høre at noget var på vej trak hun den dog ud.......og så blast off.

Afvaskning, tøjet på og afregning. 7 vovhunde. Fair nok.

Kommer jeg igen? Sandsynligvis. Kunne dog godt tænke mig at se/få massage af datteren.

God massage til alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse :)

Jeg hun er lidt speciel, ikke en man regner med at få noget godt ud af

ved første øjekast, husker også en god massage, samt at hun var meget glad for "bagdøren" :)

Sluttede af med at gå på ryggen.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en flot anmeldelse. Hvad hed moderen? Kunne godt tænke mig at besøg stedet. Har prøvet hjemmesiden men den ser ud til ikke at virke?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige kommet hjem fra Gorn Velvære på Kingosgade, jeg besøgte hende på anbefaling af Jonnybenasty, og han overdriver absolut ikke, bestilte en halv time massage, og det var hun super til 10/10 og rigtigt hun pirrede lidt da hun kom til baglåret og det kunne den "lille mand" åbenbart lide, for da jeg vendte mig om, var der begejstring og fik ?? om han også skulle ha lidt massage, jeg takkede selvfølgelig ja, og hun gik meget blidt igang og det tog ikke så lang tid før der var gevinst, virkelig en nydelse, og så ellers massage igen og afvaskning. Vi snakkede meget under massagen , hun er meget rar, men selvfølgelig en lidt ældre kvinde, men hun kan sit job. HJ 10/10 Rummet 5/10

var lidt simplet, men rent og ryddeligt.

Om jeg kommer igen JA JA helt sikkert

Jeg stod på gaden igen og der var gået 55 min. God service

Tak for tippet til Jonnybenasty

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse :)

Jeg hun er lidt speciel, ikke en man regner med at få noget godt ud af

ved første øjekast, husker også en god massage, samt at hun var meget glad for "bagdøren" :)

Sluttede af med at gå på ryggen.

-OD

Hej OD

Jeg må også takke dig, for at jeg opdagede dette FANTASTISKE sted :shock: Wan er en dejlig, hyggelig, sjov og aldeles kompetent dame...Hun ved hvad hun laver, både når det gælder massage og det som gør os mænd endnu mere masseret :D

Har prøvet hende her for nylig, og jeg må sige, at det I andre har beskrevet er jeg helt enig i.

Ringede og bestilte tid - til kl. 11.00. Da jeg kom og ringede på, åbnede hun og sagde om jeg kunne vente et kvarter...Ja, sagtens - her fik jeg første venlige indtryk - et kram og et kys på kinden ;)

Så kom jeg retur og blev vist ind i rummet...hyggeligt, pænt og rent. Hun spurgte til evt. skavanker, og jeg beskrev rygstykkerne, min lænd og kramper. Hun smilede, og gjorde klar med varmt vand og afvaskning. Dejligt. Skal lige sige, jeg bestilte 1 time.

Så som tidligere beskrevet - godt med olie (desværre ikke neutral olie). Hun er fandme god med albuer, og arme. Jeg mås sige hun kom godt rundt på kroppen - og sagde også til mig god krop. Ja ja sagde jeg :lol: men tak alligevel. Og OD - du har ret, hun er ret glad for bagklappen. Den blev rost i fine, kærlige og lidt frække vendinger, og et klask og fingrene legene rundt og op og ned...herligt tænkte jeg. Super god massage - pirrende behandling af de ædlere dele. Jamen det kunne kun blive fantastisk.

Efter hun havde været grundig over det hele - gik hun så rundt på mig, mens jeg lå på maven - trods det kunne være svært når nu hun også havde været forbi klokkeværk og spir.

Jeg blev vendt om, og hun forsatte den gode dejlige massage - siddende mellem mine ben. Der blev ikke sparret på de tilfældige berøringer - og da hun gik igang med overkroppen, blev hun lidt mere fræk. Hun smilte frækt, kildede og var hele tiden obs. på spir og kugler.

Jeg må have set ud til, at kunne lide det ;) for nu blev der ellers taget fat i styrpinden. Mens jeg kiggede på hende, slikkede hun sig om munden - og tog sig til hendes bryster. Tøjet af ? og slikke ? Yes og Yes.

Den kvinde er da helt utrolig - klokken var nu 12.30 - så gik hun til den, mens jeg gerne måtte røre hvor jeg havde lyst - og hun var også her, MEGET grundig på alle leder og kanter. Til sidst blev det klart for os begge, at det var tid til affyring... og jeg skal love for, at der blev skudt af - også her var hun meget venlig og nok også overrasket (det var jeg også selv) over den mængde og perioden hvor på, denne affyring viste sig give og varer. :shock::P

Wan hun vinder helt sikkert - og jeg kan kun give hende top karakter. Og når jeg så også tænker på, at jeg kom kl. 11.15 og gik igen kl. 12.55 - ja så er der altså slet ikke noget at klage over. Det skulle da lige være mig selv, som desværre KUN havde kr. 700 med (havde ikke set alt dette komme :) ) men Wan var tilfreds - åbenbart meget tilfreds. Jeg kunne få hendes private mobil nr. også - og hun havde ikke travlt med at sige farvel. Så kys på panden, kinden og munden (skæg kvinde) og til sidst et klap bag i - ud af døren med på gensyn.

...Pyha - om jeg kommer igen. Det bad hun mig nærmest om, og jeg tror da også, at min ryg, lænd, baller og andet kan trænge til mere massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hæj Lucash

Endnu en meget fin beretning af dette klenodie, alle tiders, tak. :D

Var ellers lige ved at tro du havde forladt os, det er længe siden.

VH

OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hæj Lucash

Endnu en meget fin beretning af dette klenodie, alle tiders, tak. :D

Var ellers lige ved at tro du havde forladt os, det er længe siden.

VH

OD

Tak OD - og bare rolig. Så længe der er problemer med diverse muskler i kroppen, ser jeg da ikke nogen grund til, at forlade et sådant fantastisk og godt forum. :)

Jeg har været en del ude at rejse (Ikke i Thailand altså) - men jeg har skam stadig rodet lidt rundt på diverse massage madrasser og der kommer lidt indlæg senere fra disse. Denne sad bare længe i kroppen (selvom jeg syntes jeg kan mærke noget rumstere igen :P allerede).

Glemte før at nævne, at din fabelagtige liste er GULD værd - tak for denne. Iøvrigt har du tjek på Velværebutikken - er Faa kommet tilbage ?

Hyg :arrow:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Iøvrigt har du tjek på Velværebutikken - er Faa kommet tilbage ?

Det er efterhånden svært at pleje alle de gode steder man godt kan lide, hvis man samtidig også kan

lide at prøve nye steder, så det er noget siden jeg har været der.

Efter din anmeldelse af stedet, var der lange køer på Osted Hovedgade de efterfølgende dage, og det

var tidligere sådan et stille sted, suk :D

VH

OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter min dårlige oplevelse hos Pat i Griffenfeldtsgade 43 tog jeg direkte til Wan hos Gorn Velvære Kingosgade.

Blev modtaget med et kys på munden og et klap bagi. dejlig modtagelse, sagde hun kunne huske mig, ja det er dejligt at blive modtaget på den måde, nu havde jeg jo lige fået 1 times massage , så jeg bad om ½ times massage.

Sammen fremgangsmåde som sidst, først afvaskning i varmt vand, og så bliver der ellers ikke sparet på olien, men det er sku en lækker massage man får, og der bliver lagt kræfter i. Jeg valgte en "middel" massage, d.v.s. en mellemting mellem meget hård og blid olie.

Hun har en vis evne til at gejle en op, hun kredser om ballerne og meget imellem og har en finger lidt oppe, for f..... hvor blev jeg liderlig, som jeg også fortalte hende, og "den lille mand" bliver der også leget med medens jeg ligger på maven, og da hun kan mærke/se, at jeg ikke kan ligge på maven mere, bliver jeg tørret af for olie, og bliver bedt om at vende mig om. og nu bliver læg- og lårmuskler ellers behandlet, og selvfølge og leget lidt med lillemanden, som allerede havde rejst sig og hilste pænt på damen, Så kom det unødvendige ?? skal den også ha massage, og jeg takkede mange gange, det var der jo lagt op til og det var jo også derfor jeg besøgte hende. Hun kan noget fantastiks med sine hænder og sikke et smil man får, jeg fik lov at kysse hendes bryster og lege lidt med dem. Hun har en fantastisk flot krop, hun fortalte også hun lavede øvelser hver morgen i en halv time. hendes bryster er ægte, og meget flotte. Hun er jo ikke 25 mere, så det er godt gået. Nå men jeg holdt ikke så længe, da hun have pirret mig ret længe, så skuddet gik, og sikke et skud, hun blev også forbavset at en ældre herre som mig havde så meget krudt i bøssen (76 år) Så gik hun igang igen med lidt massage og jeg blev vasket af i varmt vand og tørret grundigt.

Vi sagde farvel og fik kys på kind og mund og et klask bagi og på snarligt gensyn. ja fik hendes mobil nr. så jeg næste gang kunne bestille tid, hvilket jeg selvfølgelig også vil gøre, og der kommer ikke til at gå lang tid før jeg besøger Wan igen.

Så blev det alligevel en god fredag d 30. august.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Livsnyder

Ja hun er en sjov en, mener hun har rundet de 60, hendes datter er 43 har hun fortalt mig.

Syntes også det er ophidsende når man ligger på maven og hun trækker ens arm ned langs siden og sætter sig på den, hun sætter sig altid så håndfladen mærker hendes mis gennem de tynde trusser, man kan ikke lade være med og lege.

Enig med dig i alt hvad du skriver, god massage godt hj og altid sød og rar.

Hun fortalte mig at hun kun har behov for 3 der får massage om dagen og med den positive omtale hun får bliver det ikke svært

The rider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har igen i dag besøgt Wan i Kingosgade, som sædvanlig en god oplevelse, det er utroligt hvad den kvinde kan med sine hænder, de er super både til massage og HJ. havde lidt problem med smerter i lænden, har haft ondt hele aftenen, men i morgen skulle alt være ok, håber det passer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gladfordet

Hej folkens.

 

Er der nogen af jer der har erfaringer med Wan - Gorn Velvære - som er fra i år?

Er der nogen der har erfaringer med hendes datter?

Jeg er meget varm på at aflægge hende et besøg. KAn bare se at jeres skriverier er fra 2013 - så lidt frisk nyt ville være skønt.

Tak...

Glad

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FranzJäger

Hjemmesiden virker ihvertfald ikke mere. Nogen der ved om stedet stadig er aktivt? Det lyder da som en rigtig fin omgang de herrer har fået :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er stadig gang i biksen, og beskrivelsen passer fint også her 3 år senere. Har været  der 3 gange siden februar, og kommer nok igen. på trods af at hun kunne være min mor aldersmæssigt :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gladfordet skrev, for 22 timer siden:

Er der nogen der har erfaringer med hendes datter?

 

Jeg tror ikke du skal regne med at hendes datter (noo) deltager i løjerne.

I gamle dage, fik jeg massage af Noo, men så flyttede hun til Fyn, og jeg tror faktisk kun hun gør i den seriøse afdeling.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gladfordet

Så fik jeg besøgt Wan. Hold kæft hun er sjov :). Jeg kom midt på formiddagen. Hun var rigtig i rødvins humør - den havde jeg ikke set komme. Tror vi fik drukket en 4-5 glas inden jeg var gået igen.... Det gav da en god opløftet stemning.

Hun gav rigtig dejlig massage som i har beskrevet - og jeg var dejlig afslappet ALLE steder da jeg gik derfra.

Hun kan da klart anbefales.

Glad 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...