Hop til indhold
Ranger

Ny til BDSM

Recommended Posts

Hej Brødre

Jeg vil bare slutte mig til dem der synes godt om http://www.madamesascha.com/

Madame S.

Jeg er meget nybegynder i dette miljø og har kun drømt om det men aldrig levet det ud i verden. Nu skulle det være og jeg skrev til Madame om mine drømme og ønsker der ikke var af meget endnu men gerne ville vide/prøve mere. 
Jeg fik en fantastisk oplevelse og jeg synes Madame er rigtig godt til at lytte til hvilket niveau man er på og så ramme ens grænse og så gå lidt over hvis man tør. Det var så godt for mig da jeg synes det var vigtig jeg blev taget godt imod første gang.

Så hvis man er ny inden for BDSM så tag du roligt ned til Madame hun er godt til at tage godt imod en og komme med overraskelser

Klart en anbefaling. Jeg kommer igen og skal lære mere og bryde flere grænser

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ranger skrev, den 13.9.2021 at 15:31:

Hej Brødre

Jeg vil bare slutte mig til dem der synes godt om http://www.madamesascha.com/

Madame S.

Jeg er meget nybegynder i dette miljø og har kun drømt om det men aldrig levet det ud i verden. Nu skulle det være og jeg skrev til Madame om mine drømme og ønsker der ikke var af meget endnu men gerne ville vide/prøve mere. 
Jeg fik en fantastisk oplevelse og jeg synes Madame er rigtig godt til at lytte til hvilket niveau man er på og så ramme ens grænse og så gå lidt over hvis man tør. Det var så godt for mig da jeg synes det var vigtig jeg blev taget godt imod første gang.

Så hvis man er ny inden for BDSM så tag du roligt ned til Madame hun er godt til at tage godt imod en og komme med overraskelser

Klart en anbefaling. Jeg kommer igen og skal lære mere og bryde flere grænser

 

Tak for din beretning men hvad fik du af oplevelse hos hende der i Hvidovre ikke noget med udløsning  og orgasme og fik du set hendes bryster og kusse

Del dette indlæg


Link til indlæg

@grå, Madame S. Er i København, Ja jeg fik lov som slave , lov til at se bryster og K da jeg var en god slave. Og så var hun god til bagefter at snakke om hvad man kan og hvilke muligheder der er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
grå skrev, den 21.9.2021 at 21:35:

Tak for din beretning men hvad fik du af oplevelse hos hende der i Hvidovre ikke noget med udløsning  og orgasme og fik du set hendes bryster og kusse

det var trist ikke se hendes kusse eller smage de    ok  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...