Hop til indhold
Citroen mand

Total relaxing Odense

Recommended Posts

Jeg blev fristet af sommer tilbuddet hos Total Relaxing Odense, jeg fik dejlig afslapnings massage i 30 min for kr.300,00, jeg syntes det var alle pengene værd, jeg har tidligere besøgt Stine, og der syntes jeg måske at kr.900 for en time var i overkanten.

Jeg syntes Stine er vokset med opgaven, der er mere glimt i øjet, uden at hun på nogen måde virker flirtene, men det er jo heller ikke hendes koncept.

Da jeg ankom betalte jeg de kr. 300, men dette var ikke et must, afregningen kunne også ske efterfølgende. Jeg smed alt tøjet og blev lagt på massage briksen på maven, så fi den bagerste del af kroppen en dejligt afslappende massage, hun kan et eller andet med at røre lige så blidt med finger spidserne, hvilket jeg syntes er meget pirrende.

Efter denne massage, vendt jeg mig om, og forsiden fik en dejlig tur også, til afslutning fik jeg et dejligt HJ. på en meget pirrende og behagelig måde. Alt i alt en god oplevelse til de 300. Men stadig lidt underligt at ligge der og få spillet den af af en kvinde, som ikke selv er engageret i den gode oplevelse, her tænker jeg på glædespiger, de spiller da et skuespil, og lader som om at de nyder det.

Det er ikke særligt diskret, da jeg ankom sad der en dame på ca 80 år, og ventede på at komme ind til sports massøren. Og mens jeg blev masseret var der en som bankede på døren, så Stine måtte fortælle at der var optaget.

Der virker til at være styr på tingene, jeg fik en faktura på beløbet.

Man kan få et kort så hver 5 massage er gratis, jeg er ikke god til at gå og gemme på sådan nogen kort, men ellers et udmærket tilbud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været uafftelig heldig at møde Stine og dette var under andre omstændigheder, og hvor der ikke var involveret økonomi.

Stine er en fantastisk pige som giver en fantastisk massage, og min opfattelse var bestemt at hun nød at gøre dette.

Der var dog mere end bare massage denne aften, og det var til begges fornøjelse :)

Jeg skal helt klart forbi Stine i Odense så snart muligheden byder sig, så håber jeg hun kan huske mig :)

Hedensted

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...