Hop til indhold

Recommended Posts

Kan lige tilføje at jeg har skrevet til dem på whatsapp og spurgt efter billeder der kan bevise det er dem på billederne, de kvitterede med 3 billeder med ansigt på.. de ser godt ud…

men igen, det er jo langt fra sikkert det er det man møder

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og nu fik jeg dem til at skrive mit navn på et stykke papir og sende et billede.

Det er dem på billederne.. må have besøgt dem her i ugens løb :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi i weekenden tidligt om morgenen. Der er helt sikkert 2 piger for jeg så en pige ligge og sove i et af bollerummene.

Det er lidt usselt, at sove i de samme senge, som der arbejdes i synes jeg. Mest af alt synd for pigerne.

Bestilte kun megafransk med afslutning i ansigt/mund. Pris 800. Hun fik 1000 og gjorde ikke mine til at give penge tilbage. Det var jeg OK med.

Blow var egentlig OK. Men inden finalen begyndte hun, at sige, at jeg skulle komme på hendes krop. Vi talte lidt om i det og hun ville så have 200 ekstra...jeg argumenterede lidt for vores aftale og bad hende fortsætte...hun sagde så noget med 100 kr ind imellem sutteriet....Jeg kom på hendes bryster og mave.

Bagefter blev hun ved med at tigge om flere penge. Altså sådan rigtig tigge...give me 200 more mister....give me 100 mister.

Jeg synes ikke det ligner hende på billederne. Nok japaner, men en noget ældre model og med hår på missen.

Ikke et sted jeg nogensinde kommer igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
henrik38 skrev, for 4 timer siden:

med hår på missen

Var hun helt naturligt behåret eller var var det fordi at hun ikke lige havde brugt skraberen de sidste par dage? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Overskriften er Japan twins, men efterlysningen er lagt under Efterlysninger af thaimassage og thaipiger i Jylland. 

Er damerne thai, japanere eller noget helt tredje? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Steenborg skrev, for 9 timer siden:

Overskriften er Japan twins, men efterlysningen er lagt under Efterlysninger af thaimassage og thaipiger i Jylland. 

Ja, det er de....

Se længre oppe under Henrik38.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Steenborg skrev, for 19 timer siden:

ASIAT.

Del dette indlæg

Link til indlæg

De taler kinesisk med hinanden, så det vil undre mig hvis de er japanere. Desuden skal man lige vide, at de forsøger at opsælge til sex uden kondom. Det skal jeg undlade at moralisere over, men det kan jo nok få nogen til at vælge dem fra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...