Hop til indhold
deralte

Sjællandsgade 48, Aalborg

Recommended Posts

Jeg var øm over lænden og trængte til en rigtig god hård gang massage, og det skulle være her og nu klokken 14. Først ringede jeg optimistisk til mit favoritsted på Østerbro - Thai Body Shop. Der var der selvfølgelig optaget, men jeg kunne få en tid dagen efter. Også Velværecentret i Priorgade var optaget resten af dagen. Ærgerligt, for de to steder får man en god professionel massage uden ekstra, og det var det, jeg ville have.

Jeg måtte finde et nyt sted. Sjællandsgade 48 i kælderen - der havde jeg ikke været før, og det var tilsyneladende et forholdsvis nyt sted, for et hurtigt tjek på Google Earth viste en tom butiksrude på adressen.

Nå men vel ankommen i kælderen fik jeg anvist den ene af to massagepladser afskærmet med gardiner til resten af kælderrummet og til den anden plads.

Af med tøjet og op på briksen. Der blev spillet høj musik, og jeg tænkte: Hvad er det her for et sted? Er det mere lagt an på sexuelle ydelser? Er den høje musik på for at overdøve stønnen mm?

Der blev jeg som udgangspunkt glædeligt overrasket. Hende, der gav mig massage, var en meget lille dame sidst i 40érne. Hun havde stærke fingre, og hun gik virkelig i dybden de ømme steder over lænden og skuldre og nakke. Da jeg havde vendt mig om, fortsatte hun med god og dyb massage af arme og lår. Hun blev på et tidspunkt , lidt frimodig, da hun vurderende vejede min pung i hånden og sagde: "Du har store nosser et helt kilo". Jeg koncentrerende mig om at holde fast på min beslutning om kun at ville have massage, men jeg kunne uden tvivl have fået mere. En udmærket oplevelse for 300 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Sjællandsgade 48 i Aalborg her i dag. Jeg har mange erfaringer, gode og minde gode, fra Thaisteder, men dette hører til i den mere snuskede ende.

 

Jeg burde nok være gået med det samme.

Jeg spurgte efter B2B med fuld pakke, og det sagde de beredvilligt ja til. Der kom straks en mindre komité frem fra et rum bag et forhæng. De tog livligt del i "forhandlinger" og sprogproblemerne, som foregik på dansk-engelsk. Egentlig var de meget søde, men det var også en lidt mærkelig stemning, sådan set i bakspejlet.

 

Jeg sagde fra starten, at jeg max. ville betale 1000. Først lød tilbuddet på 1300. Jeg gentog mit tilbud, og det blev så straks accepteret. Da jeg havde fået tøjet af, ville pigen have 1500. Jeg holdt fast ved aftalen, og at jeg var villig til at gå igen, men så var det hele pludseligt OK ("Just for you"). Hun gik i gang..... Dårligt udgangspunkt. 

 

Pigen var nok ca 35. Pæne bryster og rimelig krop, men uden charme og berøringsvenlighed. B2B massagen var "formelt" OK, men kedelig. Jeg måtte fx. bede om mere olie tre gange, for ikke at få huden slidt af.  "Is everything ok", spurgte hun mange gange, og hvad skal man svare...?

 

Da vi kom til sex-delen monterede hun et kondom, som må have passet til lillefingeren på en pygmæ. Jeg er meget normalt udstyret, men dette var smertefuldt. Hun undskyldte mange gange, men kom ikke med noget bedre.... Efter tre minutter gjorde det for ondt. Jeg tog kondomet  af og fik hende til at afsluttede med et (middelmådigt) HJ.

 

Håndklædet, vi havde ligget på, blev glattet ud, og 31 minutter efter den time vi havde aftalt,  stod jeg igen på gaden.

Jeg kommer ikke igen, og det kan betragtes, som et løfte!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været det 2 gange, den første gang var for 4 mdr. siden, da var der en kvinde i 40'ene, ikke så god til dansk med ok. Massagen fejlede ikke noget, var efter min mening pænt over middel, fik tilbudt HJ, spurgte hvad de ellers tilbød, kun HJ lød svaret.

 

Var så igen her i sidste uge, samme kvinde, men nu havde hun en hjælper også, som jeg hilste på. Begge er kvinder i 40'ene vil jeg tro. Jeg kan ikke tilslutte med Newbie beskrivelse, da jeg opfatter hende som sød, har god tid, fik længere tid end aftalt, rent og pænt.

 

Vil sandsynligt besøge stedet igen

 

denventende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...