Hop til indhold
Guest Jabe

Nogen der ved hvor det er?

Recommended Posts

Guest Jabe

Jeg har lige set denne video: 

 

Er der nogen der kan forklare mig hvor det er den bil køre henne? Kender herbertstrasse, men der kan man ikke køre bil :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Roger Rabbit

Hvis du ser på de øvrige forslag Youtube kommer op med, så er de fra Amsterdam og Rotterdam, så mon ikke videoen er fra Holland, hvor man har de små sexbutikker i flere byer. Eller fra Antwerp, hvor de også har dem.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Groeningen ja … meget lille vejstrækning på måske 200 m max

Antwerpen kan man ikke køre igennem men er en fantastisk gåtur hvor man virkelig kan blive fristet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jabe

Det må næste være hamburg, for det første i videoen er jo godt nok fra Hamburg.. Eller også har han blandet det lidt sammen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er et mix af videoer, jeg kan bekræfte at den første del er Herbertstrasse, jeg kan genkende den type af vindue og dørkarme til hver en tid. At man så også ser den røde afspærring der går ud til Davidstrasse bekræfte det er herbertstrasse.  

Porten bliver åbnet om morgenen når kommunen skal ind og skylle ud i gaden. På det tidspunkt er det ofte ingen af pigerne tilstede - de skal jo have noget søvn efter en lang nat i pølsevognen.

/MF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Starten er fra Herbert Strasse i Hamburg. Et gigantisk snyde-sted, hvor du kun får tømt den pung med penge, mens den anden formentligt stadig er fuld når du bliver smidt ud. Kvinder må desuden ikke komme i gaden, som er en lille blind vej på under 100 meter, hvor indgangen har nogle forskudte mure man skal igennem, så der ikke er nogen der kan kigge ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Medicalfetish skrev, den 13.9.2021 at 10:34:

jeg kan bekræfte at den første del er Herbertstrasse, jeg kan genkende den type af vindue og dørkarme til hver en tid.

Porten ind til baggyden (hvor det ihvertfald tidligere mest var dominaer, der stod) er 100% Herbertstrasse.

Medicalfetish skrev, den 13.9.2021 at 10:34:

Porten bliver åbnet om morgenen når kommunen skal ind og skylle ud i gaden. På det tidspunkt er det ofte ingen af pigerne tilstede

Jeg har tidligere oplevet at rengøringskonerne godt kunne finde på at tjene lidt ekstra ved at lufte kavalergangen, når de var ved at være færdige med at gøre rent ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja..den er god nok. Noget af det er den lille sidegade ved Reberbahn i Hamborg. Sikkert Herbertstrasse som nogen siger.

Det er et spændende sted at kigge sig omkring, men det er jordens største turistfælde. Her kan man virkelig tale om luder og lommetyve. Vil du gå og glo, så gør det, men vil du have en god oplevelse, så foregår det sjældent der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...