Hop til indhold
Dinosdk69

La Cour

Recommended Posts

Halløjsa..

Tænker det nok er begrænset hvor mange der har nået at besøge en totaldebuterende pige, med 2 vagter bag sig.

Men ellers så kom da afsted, få din egen erfaring, hun bider kun lidt og du bliver ikke skuffet :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Seductiongirls skrev, for 12 minutter siden:

Halløjsa..

Tænker det nok er begrænset hvor mange der har nået at besøge en totaldebuterende pige, med 2 vagter bag sig.

Men ellers så kom da afsted, få din egen erfaring, hun bider kun lidt og du bliver ikke skuffet :-P

Det er vel lidt mere end to vagter……. ;-)

Kommer der snart nogen billeder af den unge dame?

K

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kanon1 skrev, for 4 timer siden:

Det er vel lidt mere end to vagter……. ;-)

Kommer der snart nogen billeder af den unge dame?

K

Hun havde sin allerførste vagt lørdag den 21 august og er hos os hvert anden uge, så du er velkommen til at regne den ud :lol:

Billeder er på vej…

Redigeret af Seductiongirls

Del dette indlæg

Link til indlæg
Seductiongirls skrev, for 9 timer siden:

Tak for Jeres svar. 

Tror egentlig ikke, at efterlysnings-forum er beregnet til svar fra udbyder.

Men jeg anderkender Jeres ønske om at jeg "bare kommer afsted".

Vi har jo lidt fælles interesse i at "nogen" bare kommer afsted.

Men efterlysnings-forum er vel til, for at det ikke nødvendigvis skal være mig.

Om jeg bliver skuffet, afhænger jo af mine forventninger, og det ville jeg gerne have en neutral vurdering på. Der er jo smurt rimeligt tykt på i beskrivelsen, så hvis jeg skulle forstå det som en "pengene retur garanti", hvis noget i beskrivelsen ikke passer (alder fx), så kunne jeg da godt komme afsted og få erfaringen selv...

Redigeret af Dinosdk69

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, 1 time siden:

Tak for Jeres svar. 

Tror egentlig ikke, at efterlysnings-forum er beregnet til svar fra udbyder.

Men jeg anderkender Jeres ønske om at jeg "bare kommer afsted".

Vi har jo lidt fælles interesse i at "nogen" bare kommer afsted.

Men efterlysnings-forum er vel til, for at det ikke nødvendigvis skal være mig.

Om jeg bliver skuffet, afhænger jo af mine forventninger, og det ville jeg gerne have en neutral vurdering på. Der er jo smurt rimeligt tykt på i beskrivelsen, så hvis jeg skulle forstå det som en "pengene retur garanti", hvis noget i beskrivelsen ikke passer (alder fx), så kunne jeg da godt komme afsted og få erfaringen selv...

Nu fik du jo så et evt svar på hvorfor der siden i søndags og til du nu for anden gang efterlyser en der kan give dig startskudet til at besøge Lisa, ikke er dukket op, at årsagen kan skyldes at kvinden kun har haft 2 vagter. At det så ikke er os du ønsker svaret fra, men må være rart ikke at hænge alene for længe :lol:

Ja bevares… der smøres nok godt på, fra begge sider ik.. til at hoppe op og falde ned på, du kan jo vende om i døren, hvis hverken dine øjne eller lyster bliver vækket, så let er det :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Seductiongirls skrev, den 18.9.2021 at 21:15:

Nu fik du jo så et evt svar på hvorfor der siden i søndags og til du nu for anden gang efterlyser en der kan give dig startskudet til at besøge Lisa, ikke er dukket op, at årsagen kan skyldes at kvinden kun har haft 2 vagter. At det så ikke er os du ønsker svaret fra, men må være rart ikke at hænge alene for længe :lol:

Ja bevares… der smøres nok godt på, fra begge sider ik.. til at hoppe op og falde ned på, du kan jo vende om i døren, hvis hverken dine øjne eller lyster bliver vækket, så let er det :wink:

Nej, det smøres ikke fra begge sider.

Læg nogle billeder af damen på hjemmesiden, hvis muligt, kun 50% redigeret, så jeg ikke spilder min tid, for jeg vil besøge damen.

Hun har haft annonce på annoncelight, som ikke stemte helt overens med den bombastiske beskrivelse på SG

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...