Hop til indhold

Cam-model - REN SVINDEL - Nordjylland

Featured Replies

Skrevet

Jeg er stor modstander af, at betale noget som helst forud, men faldt selv direkte i fælden. 

Sendte 250kr. forud for en cam2cam med https://annoncelight.dk/showad/327359 - som var halvdelen af beløbet. Resten skulle hun så have efterfølgende. Da jeg havde overført cuttede hun forbindelsen.....dooohhh....hvor dum kan man være :D 

Men nu er i advaret - profilen og mailadressen [email protected] (som jeg også har kommunikeret med) er REN svindel....

Skrevet

Sælger nøgenbilleder og diverse (mødes med folk)

Nordjylland

I dag, kl 13:32

Hej, mit navn er Helena. Jeg er bosat i nordjylland, og er cam model til dagligdag. Jeg sælger nøgenbilleder og diverse til folk som er interesseret, og jeg har forskellige priser. Hvis du vil vide mere, så kontakt mig på snap: helenamartinu21

Eller email: [email protected].

Håber at høre fra jer! :)

H-martinussen

Profil oprettet: 08/09 2021

Har eget sted

[email protected]

Skrevet
  • Author

Så er der ny profil fra samme idiot!!!

https://annoncelight.dk/showad/327505

Med teksten

I dag, kl 13:20

Heeej alle jer skønne mennesker!

Jeg er en ung, frisk pige som er klar på at gøre jer fyre liderlige, unge og gamle ;) Jeg er nemlig en cam-model, som leger med mig selv på video foran jer. Både med og uden legetøj, og I kan komme med forslag til hvad I vil se mig gøre. Hvis I kan lide hvad I ser, og vi bygger en "connection"/kemi, kan vi arrangere at mødes efterfølgende. Jeg er bosat i nordjylland.

Men lidt om mig selv: jeg er 25 år gammel, er 168 cm høj, vejer 55 kg. Jeg er blond og har grå/grønne øjne. Jeg arbejder som bartender på en klub i weekenderne, og er cam-model i hverdagene. Hvis I vil vide mere, evt se billeder af mig, så kontakt mig på snap eller sms:

Snapchat: helenamartinu21
Sms: 52601120

Jeg glæder mig til at høre fra jer

Knus.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.